Όπως ήδη γνωρίζουμε, το επερχόμενο SUV της Alfa Romeo θα διαθέτει και QV έκδοση – μάλιστα αν η Ιταλική εταιρία συνεχίσει την τακτική που ακολούθησε στην Giulia, τότε στην έκθεση του Los Angeles αυτήν θα δούμε και όχι την “απλή” έκδοση. Θα χρησιμοποιεί φυσικά τον twin-turbo V6 των 2.9 λίτρων που βρίσκουμε κάτω από το καπό της Giulia QV και θα χρειαστεί κάθε άλογο που μπορεί να παράγει, αν είναι να αρπάξει το ρεκόρ της Cayenne Turbo S μέσα από τα χέρια της Porsche.
Γιατί ένας από τους στόχους της Alfa Romeo για την Stelvio QV, είναι να γίνει το ταχύτερο SUV στο Nurburgring. Τίτλος που πριν από την Porsche, είχε η Land Rover με το Range Rover Sport SVR. Αυτό δήλωσε ο Reid Bigland, CEO τόσο της Alfa Romeo όσο και της Maserati, σε Αγγλικό μέσο στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού. Ο Reidland όμως δεν μίλησε μόνο γι’ αυτό. Είπε επίσης ότι “όσο είναι αυτός στο τιμόνι” η Alfa Romeo και η Maserati δεν θα κατασκευάσουν αυτοκίνητα εκτός Ιταλίας και ότι δεν ενδιαφέρεται τόσο για τις πωλήσεις, όσο για την δημιουργία αυτοκινήτων που είναι πιστά στο DNA των εταιριών.
Όσον αφορά στην Maserati, ο Reidland δήλωσε πως η Alfieri θα περάσει στην παραγωγή σε περίπου 2 χρόνια ενώ οι Gran Turismo και Gran Cabrio φτάνουν στο τέλος της “ζωής” τους και θα χρειαστούν αντικαταστάτες.
Κοινοποιήστε: