Η ψυχολογία των χρωμάτων σε χώρους φιλοξενίας της Karen Haller σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες.
Η Karen Haller συνεργάστηκε με άλλους επιστήμονες για την έκδοση σου βιβλίου, Colour design: Theories and applications. Στο οποίο εξηγούν για την ψυχολογία των χρωμάτων αλλά και τους χρωματικούς συνδυασμούς.
Η ομάδα της Recons σας κάνει μία βαθιά εισαγωγή στους ψυχολογικούς παράγοντες που επιβάλλονται από τα χρώματα. Καθώς, η αισθητική του χώρου ως σύνολο έχουν άμεσο αντίκτυπο στην συμπεριφορά των πελατών σε ένα κατάστημα, ή ένα χώρο φιλοξενίας (πχ. ξενοδοχείο ή πανσιόν).
Ξεκινάμε, με μια γρήγορη εισαγωγή στη ψυχολογία των χρωμάτων: σε ποιο βαθμό το χρώμα ενός χώρου επηρεάζει τον τρόπο που αισθανόμαστε;
Το χρώμα έχει μια επίδραση στο μυαλό, το σώμα και τα συναισθήματα μας. Αυτό επηρεάζει τις διαθέσεις μας, τις συμπεριφορές μας και τη σωματική και ψυχική μας ευεξία. Αυτό συνήθως συμβαίνει σε ένα ασυνείδητο επίπεδο.
Και αυτό θα ήταν σημαντικό για τα περιβάλλοντα φιλοξενίας, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια ή μπαρ! Αλλά γιατί;
Ένας από τους κύριους παράγοντες για τη λήψη απόφασης σχετικά με το πού να πάμε για φαγητό, ποτό ή κάπου να μείνουμε, θα είναι για το πώς θέλουμε να αισθάνομαστε. Για παράδειγμα ανυψώθηκε το ηθικό μας; Νιώθουμε χαλάρωση, ηρεμία και γαλήνη; Μας βγάζει μία παιχνιδιαρική πλευρά; Το χρώμα προκαλεί συναισθηματικές αντιδράσεις.
Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε να κάνει μια επιχείρηση ασυνείδητα είναι να χρησιμοποιεί συνδυασμούς των χρωμάτων που θα έχουν ως αποτέλεσμα να οδηγούν τους πελάτες τους μακριά.
Μια επιτυχημένη επιχείρηση θα έχει μια σαφώς καθορισμένη προσωπικότητα της μάρκας/ φίρμας της. Θα υπάρχουν χρώματα, και το πιο σημαντικό αποχρώσεις των χρωμάτων, μαζί με ένα στυλ σχεδιασμού και διακόσμησης. Που προβλέπει την προσωπικότητα της μάρκας και με τη σειρά του θα προσελκύσει το σωστό είδος πελατείας. Θα ξέρουν ακριβώς πώς θα αισθάνονται και το επίπεδο των υπηρεσιών που θα λάβουν απλά και μόνο μπαίνοντας στον χώρο.
Δεν θα περίμενε κανείς να περπατήσει σε ένα κομψό, εκλεπτυσμένο, εξελιγμένων νεοκλασικών εγκαταστάσεων, όπως το The Ritz, για να δει ότι το ξενοδοχείο διακοσμήθηκε χρησιμοποιώντας funky χρώματα και εκκεντρικά έπιπλα με σερβιτόρους σε πατίνια.
Βεβαίως έχει μεγάλη σημασία για το πώς νιώθει ένας πελάτης (και ξοδεύει) σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα στην βιομηχανία της φιλοξενίας.
Αυτό θα μπορούσε να είτε να φτιάξει την σχέση με τους πελάτες είτε να την καταστρέψει παντελώς. Δεν είναι σαφές ποια είναι η προσωπικότητα μάρκας, σχετικά με το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν. Και πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει με σαφήνεια και με συνέπεια αυτό ακριβώς. Το επίπεδο φιλοξενίας και υπηρεσιών, είτε πρόκειται για το εσωτερικό τους, την ιστοσελίδα τους, τα μέσα marketing κλπ.
Έτσι λοιπόν μία σωστή διαμόρφωση χώρου μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες, να κρατήσει παλιούς και να δημιουργήσει τακτικούς. Φυσικά όλα αυτά με τις απλές λύσεις του ίδιου μας του εγκεφάλου. Οπότε ποτέ μην υποτιμάται την διακόσμηση και τα χρώματα που θα διαλέξετε. Γιατί θέτουν τον τόνο της επιχείρησης σας και σας αντιπροσωπεύουν, είτε το γνωρίζεται, είτε όχι.
Δημιουργήστε την τέλεια ατμόσφαιρα για το ξενοδοχείο σας, το κατάλυμα σας, το κατάστημα σας, και το ίδιο σας το σπίτι, με τη βοήθεια και την εμπειρία ενός αξιόπιστου συναδέλφου! Γνωρίστε μας και μιλήστε μας στα κοινωνικά μας δίκτυα!
The post Η ψυχολογία και οι συνδυασμοί των χρωμάτων σε χώρους φιλοξενίας appeared first on RECONS Blog.
Πηγή Η ψυχολογία και οι συνδυασμοί των χρωμάτων σε χώρους φιλοξενίας
Κοινοποιήστε: