Οι πληροφορίες του newsauto, περί σταδιακού αποκλεισμού των κινητήρων ντίζελ από τους κατασκευαστές, επιβεβαιώνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η Toyota «κόβει» από την γκάμα του ανανεωμένου Yaris τον 1,4 D-4D.
Όπως έχουμε γράψει αρκετές φορές, το τέλος του ντίζελ θα ξεκινήσει από τους κινητήρες μικρού κυβισμού. Οι νέες νόρμες θα αναγκάσουν τους κατασκευαστές να δηλώνουν τους ρύπους τους οποίους ένα αυτοκίνητο παράγει στο δρόμο και όχι στο εργαστήριο, κάτω από ιδανικές συνθήκες. Υπό αυτά τα δεδομένα, τα ντίζελ μοτέρ μπαίνουν στο στόχαστρο και ειδικά οι μικρού κυβισμού. Σε αυτές τις κατηγορίες, η εξέλιξη τους-προκειμένου να πιάσουν τα νέα επίπεδα που θα ανακοινωθούν μέχρι το τέλος του 2107- θα είναι ασύμφορη. Έτσι, σταδιακά από δω και στο εξής, οι εταιρείες θα αρχίσουν να στρέφονται στη βενζίνη καθώς θα είναι πιο εύκολο να πιάσεις τα όρια των ρύπων, χωρίς το κόστος να ξεφεύγει.
Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι κινήσεις της Toyota. Άλλωστε πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές με διορατικό μάτι, που οδηγεί τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση. Έτσι, μετά το νέο C-HR, το οποίο δεν έχει στην γκάμα του ντίζελ μοτέρ, η Toyota βγάζει τον 1,4 D-4D από την γκάμα του Yaris. Όπως έγινε γνωστό τις τελευταίες μέρες, το best seller ιαπωνικό μικρό μοντέλο θα συνεχίσει την εμπορική του καριέρα με κινητήρες βενζίνης ( 1.000 και 1.500 κυβικών), καθώς και με την υβριδική έκδοση που γνωρίζουμε.
Πηγές από την εταιρεία αναφέρουν ότι με τους νέους σύγχρονους βενζινοκινητήρες, αλλά και με τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας, η χρήση ντίζελ μπαίνει σε δεύτερο πλάνο και μοιάζει ασύμφορη. Σε κάθε περίπτωση, η συγκεκριμένη κίνηση της Toyota αναμένεται να αποτελέσει παράδειγμα για αρκετούς κατασκευαστές, καθώς πεποίθηση όλων είναι ότι στα επόμενα χρόνια με πετρελαιοκινητήρες θα εξοπλίζονται μόνο οι μεγάλες κατηγορίες οχημάτων.
Κοινοποιήστε: