Η οικογένεια της δεύτερης γενιάς του γερμανικού Gran Turismo μεγαλώνει καθώς υποδέχεται το τέταρτο μέλος, το plug-in υβριδικό μοντέλο. Η Panamera 4 E-Hybrid είναι τετρακίνητη, έχει ηλεκτρική αυτονομία 50 km και μεικτή κατανάλωση μόλις 2,5 lt/100 km (ρύποι CO2 στα 56 g/km). Θα κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι και θα βρεθεί στις εκθέσεις της Porsche από τα μέσα Απριλίου 2017.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Το υβριδικό σύστημα της Panamera έχει ως σημείο αναφοράς αυτό της 918 Spyder, του hypercar με τους 887 ίππους. Το ηλεκτρικό μοτέρ παρέχει τα 136 PS ισχύος και τα 40,8 kgm ροπής από τη στιγμή που ο οδηγός θα πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. Σε υβριδική λειτουργία συνδράμει τον 2.9 V6 V6 biturbo των 330 PS, προσφέροντας στο πολυτελές 4θυρο μοντέλο εκρηκτικές επιδόσεις: 0-100 σε 4,6 sec και τελική ταχύτητα 278 km/h!
Η αερανάρτηση (στο στάνταρ εξοπλισμό) υπόσχεται να βρίσκει ανά πάσα την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη δυναμική οδήγηση. Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, 8 σχέσεων, αντικαθιστά το προηγούμενο αυτόματο και προσφέρει πιο γρήγορες αλλαγές με μειωμένη κατανάλωση.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν αυξημένη χωρητικότητα (από 9,4 σε 14,1 kWh) όμως το βάρος τους δεν έχει αλλάξει. Βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών και η φόρτισή τους διαρκεί 5,8 ώρες μέσω παροχής 230V, 10A. Με το προαιρετικό φορτιστή 7,2 kW (σε παροχή 230V, 32A) η διαδικασία πέφτει στις 3,6 ώρες. Η διαδικασία φόρτισης ενεργοποιείται και εξ αποστάσεως, μέσω της ειδικής εφαρμογής της Porsche σε smartphones και Apple Watch.
Κοινοποιήστε: