Οι περισσότερες μάρκες ρούχων γεμίζουν τα καταστήματά τους κάθε σεζόν με λευκά T-shirts, γκρι πουλόβερ από κασμίρ, και blue jeans και υπόσχονται τη λύση σε όλα τα στυλιστικά προβλήματα.
Ξεχάστε τάσεις, βασιστείτε στο κλασικό που διαρκεί για πάντα και ταιριάζει με όλα. Φυσικά, το “απλό” σε αυτό το πλαίσιο δεν σημαίνει βαρετό, αλλά διαχρονικό και απόλυτα υψηλής ποιότητας.
Με την ιδέα αυτή μπορεί κάποιος να πείσει τους μοντέρνους άντρες. Μια νέα ετικέτα ανδρικών ενδυμάτων από τη Γερμανία τώρα θέλει επίσης να τους βοηθήσει να γεμίσουν την ντουλάπα με τα ίδια στοιχεία – όπως ο επιμελητής του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης (MoMA), Klaus Biesenbach, ο οποίος ταξινομεί τα μπλουζάκια του με βάση τις μπλε αποχρώσεις.
Η Phyne ειδικεύεται στα t-shirts, τα πουκάμισα με μακριά μανίκια, τα πουλόβερ, τα bomber jackets και τα καπέλα, κάποιες φορές με, κάποιες φορές χωρίς logo, μερικές φορές σε navy blue, κάποιες φορές σε γκρι. Φαίνεται πάντα η ίδια εμφάνιση, αλλά κατά κάποιο τρόπο είναι πάντα ωραία.
Ανοίγεις τη ντουλάπα, βγάζεις τα ρούχα έξω, τα φοράς, είσαι έτοιμος – χωρίς να το σκέφτεσαι, χωρίς να ελέγχεις αν κάτι ταιριάζει ή εφαρμόζει καλά: έτσι οι δημιουργοί υπόσχονται ότι τα ρούχα Phyne θα κάνουν τη ζωή ευκολότερη για τους πελάτες τους. Και δεν χρειάζεται να φοβάσαι τη μεγάλη αντικατάσταση στην αρχή νέας σεζόν – κάθε κομμάτι που σχεδιάστηκε κάποτε παραμένει στη γκάμα.
Κοινοποιήστε: