Το νέο Toyota Prius που οδηγήσαμε πριν από λίγες μέρες στην Ισπανία, αποτελεί το απαύγασμα της τεχνολογίας σε τέτοιου είδους οχήματα. Επιχειρούμε να ανακρίνουμε την τεχνολογική πτυχή του σε λίγες γραμμές.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Τοποθετημένη κάτω από τον πίσω χώρο αποσκευών, η μπαταρία ιόντων λιθίου μεγάλης χωρητικότητας είναι ζωτικής σημασίας για την υπερδιπλάσια αύξηση ηλεκτρικής αυτονομίας του νέου Toyota PHV, που υπερβαίνει τα 50 km.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας του Prius έχει διπλασιαστεί αντίστοιχα από 4,4 σε 8,8 kWh. Εν τούτοις, ο όγκος της μπαταρίας έχει αυξηθεί μόνο κατά 66% -από 87 σε 145 L, και, στα 120 kg, είναι μόνο 50% βαρύτερη από την προκάτοχό της.
Η ηλεκτρική ισχύς έχει επίσης αυξηθεί κατά 83% χάρη στην εξέλιξη του πρώτου υβριδικού συστήματος κίνησης της Toyota που υιοθετεί Dual Motor Drive System.
Ένα νέο, πολύ συμπαγές μονόδρομο κιβώτιο επιτρέπει στη γεννήτρια του υβριδικού συστήματος να λειτουργεί σαν δεύτερος ηλεκτροκινητήρας που αυξάνει την ηλεκτρική κινητήρια ισχύ για καλύτερη επιτάχυνση.
Κοινοποιήστε: