Στη Volvo «προτού πεινάσουν μαγειρεύουν» όπως λέει εύστοχα η παροιμία. Το είδαμε τόσο στον τομέα της ασφάλειας (στον οποίο πρωτοστατεί χρόνια τώρα), όσο και σε εκείνον της αυτόνομης οδήγησης. Τώρα, μπαίνει δυναμικά και στα ηλεκτρικά, σε ότι έχει να κάνει με την ισχύ των μπαταριών αλλά και την αυτονομία τους.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Η είδηση για την σουηδική φίρμα αναφέρει πως σχεδιάζει μια τεράστια μπαταρία 100 kWh με ανάλογη ικανή αυτονομία στα ηλεκτρικά οχήματα που θα κατασκευάσει από εδώ και στο εξής.
Ο διευθυντής του τμήματος ηλεκτροκίνησης της Volvo, Mats Anderson, το επιβεβαίωσε με έμφαση στο «Hybrid and Electric Vehicle Technologies» που πραγματοποιήθηκε τελευταία στο Σαν Ντιέγκο.
Εκτός από την μπαταρία μαμούθ που αναμένεται να προβληματίσει τον ανταγωνισμό, η Volvo έχει ήδη στα σκαριά και μία νέα πλατφόρμα με τον κωδικό «Modular Electrification Platform» (MEP).
Αυτή η πλατφόρμα, πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της, επειδή θα έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει μπαταρίες χωρητικότητας έως και 450 kWh παρακαλώ! Ο πόλεμος στην ηλεκτροκίνηση μόλις ξεκίνησε…
Κοινοποιήστε: