Οι διαφημιστικές εταιρείες, αλλα και όσοι ασχολούνται με το marketing και τις πωλήσεις, οι έμποροι και οι γραφίστες κλπ., γνωρίζουν από πρώτο χέρι τη σημασία του χρώματος και τον σημαντικό του ρόλο στην επιτυχία κάθε διαφημιστικής εκστρατείας.
Αυτό, σύμφωνα με την κορυφαία εταιρεία digital marketing VNG Digital Group, γίνεται γιατί τα χρώματα δημιουργούν ορισμένα συγκεκριμένα συναισθήματα στους καταναλωτές. Ενεργοποιούν συγκεκριμένες ψυχολογικές συνδέσεις και ταυτίσεις, λειτουργούν συνειρμικά και μπορούν να αυξήσουν το ενδιαφέρον για μια μάρκα ή ένα προϊόν…
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ
Κοινοποιήστε: