Οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου που συμμετέχουν στο καλάθι του νοικοκυριού επέλεξαν να δημιουργήσουν «καλάθια» τα οποία απευθύνονται κυρίως σε χαμηλά εισοδήματα, εντάσσοντας πολλά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Στα λεγόμενα επώνυμα προϊόντα ενέταξαν στο «καλάθι» μικρές συσκευασίες, ήτοι κωδικούς που σπάνια επιλέγουν οι καταναλωτές. Συνολικά στη δράση «καλάθι του νοικοκυριού» συμμετέχουν 13 επιχειρήσεις: «Σκλαβενίτης», «ΑΒ Βασιλόπουλος», Lidl, Μy […]
The post Η ακτινογραφία του «καλαθιού του νοικοκυριού» appeared first on Tromaktiko.gr.
Το Διαβάσαμε Η ακτινογραφία του «καλαθιού του νοικοκυριού»
Κοινοποιήστε: