Θα εμπιστευόσασταν ποτέ ένα ινδικό αυτοκίνητο για να κινηθείτε με ασφάλεια στο δρόμο; Πόσο μάλλον ένα ηλεκτρικό ινδικό αυτοκίνητο; Μην επιλέξετε την εύκολη απάντηση…
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/seitanf1)
Από τα tuk tuk που κατακλύζουν τους γεμάτους χάος δρόμους των πόλεων της ασιατικής χώρας, μέχρι τα φθηνά και φτιαγμένα από… αλουμινόχαρτο Tata, η γενικότερη εντύπωση που έχει το ευρύ κοινό για την αυτοκίνηση της Ινδίας είναι τουλάχιστον προβληματική.
Ωστόσο υπάρχει μία εταιρεία που ξεχωρίζει και αυτή είναι η Mahindra & Mahindra, μέλος του Mahindra Group στο οποίο ανήκει πια -μεταξύ άλλων- και η SsangYong Motor. Μάλιστα η εν λόγω εταιρεία, έχει και πλούσια αγωνιστική παρουσία, με αποκορύφωμα τη συμμετοχή στη Formula E!
Αυτή την τεχνολογία προσπαθεί να αξιοποιήσει, αναβαθμίζοντας το e2o μοντέλο της, προσθέτοντάς στο όνομά του και το «Plus». Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του, αποκτά δύο πίσω πόρτες αλλά όχι πολλά περισσότερα.
Αν και ακόμα δεν έχουν διαρρεύσει πολλά και έχουμε δει μόνο τις teaser εικόνες που μοιραζόμαστε μαζί σας, εκτιμάται πως θα διατηρηθεί η μπαταρία 13.9 kWh, που θα επιτρέπει στο τετραθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο να καλύπτει 120 χιλιόμετρα, με τελική ταχύτητα στα 101 km/h!
Κοινοποιήστε: