Πώς οι ομάδες που αγωνίζονται σε κάποιον τελικό, τυπώνουν μπλουζάκια με τίτλο «Πρωταθλητές» ή «Κυπελλούχοι» και ανάλογα με το αποτέλεσμα οι παίκτες τα φοράνε ή τα κρύβουν σε κάποιο συρτάρι; Κάπως έτσι και η BMW είχε έτοιμη την M4 DTM Champion Edition. Λίγες ώρες μετά τη στέψη του Marco Wittmann ως πρωταθλητή στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, η μάρκα από το Μόναχο παρουσίασε την περιορισμένης παραγωγής έκδοση του σπορ coupe.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Η M4 DTM Champion Edition θα κατασκευαστεί σε μόλις 200 μονάδες, με ενδεικτική τιμή στη Γερμανία τα 148.500 ευρώ. Γιατί τόσο ακριβή; Αφενός καθίσταται συλλεκτική και αφετέρου διαφέρει από την νορμάλ Μ4 όχι μόνο οπτικά, με τα αυτοκόλλητα της BMW M, αλλά και σε κινητήρα, αναρτήσεις, εσωτερικό κλπ.
Βασίζεται στην σκληροπυρηνική M4 GTS (με άδεια μεν κυκλοφορίας στους δρόμους αλλά στημένη για τις πίστες), από την οποία δανείζεται τον 6κύλινδρο 3.0 turbo των 500 ίππων με τεχνολογία ψεκασμού νερού, που ψύχει τον αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα. Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 3,8 sec και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 305 km/h.
Το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, η ακόμη πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το «πολεμικό» εσωτερικό με τα δύο αγωνιστικά καθίσματα και το roll cage είναι ορισμένα μόνο από τα σημεία όπου έχουν γίνει επίσης επεμβάσεις. Η Μ4 DTM Champion Edition δεν είναι γυμνή από εξοπλισμό, καθώς περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης, κλιματισμό, υποβοήθηση παρκαρίσματος, φώτα LED (OLED τα πίσω) κ.α.
Τι θα γινόταν τώρα αν ο Wittmann δεν κατακτούσε τον τίτλο στο DTM; Θα έβαζαν προφανώς άλλα αυτοκόλλητα και θα διέθεταν την Μ4 με άλλο όνομα.
Κοινοποιήστε: