Σε μετατροπή του απλού ενδιαφέροντος των καταναλωτών στην πραγματοποίηση αγορών οδηγεί, από πλευράς επιχειρήσεων, η χρήση εξειδικευμένης πλατφόρμας μηχανής αναζήτησης σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση και της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Με τον τρόπο αυτό οι πωλήσεις των επιχειρήσεων ανάλογα τον κλάδο αυξάνονται ακόμη και άνω του 30%. Ειδικότερα, σε ανακοίνωση της Generation Y-International eBusiness Hub,…
The post Εξειδικευμένες μηχανές αναζήτησης και τεχνητή νοημοσύνη «αυξάνουν» τις αγορές των καταναλωτών appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Εξειδικευμένες μηχανές αναζήτησης και τεχνητή νοημοσύνη «αυξάνουν» τις αγορές των καταναλωτών
Κοινοποιήστε: