Kliktv.gr
  • Αρχική
  • Ελλαδα
  • Κοσμος
  • Περιβαλλον
  • Αθλητικα
  • Lifestyle
  • Υγεια
  • Γυναικα
  • Πολιτισμός
    • Βιβλιο
    • Θέατρο
    • Μουσική
  • Auto-Moto
  • Διαφορα
    • Κοινωνικά
    • Συνταγές
  • Αστρολογία
☰
Kliktv.gr
Home > Ελλαδα
310 views 1 min 0 Comment

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Απρόβλεπτο ως το τέλος

rularulina_xo0ks4zq - 10 Σεπτεμβρίου 2023

Κοινοποιήστε:

  • Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook
  • Click to share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X
ΕΚΟ-Ράλλυ-Ακρόπολις:-Απρόβλεπτο-ως-το-τέλος

Εγκαταλείψεις και ανατροπές ως το τέλος. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις παραμένει σκληρό καιαπρόβλεπτο.

Το σερί εγκαταλείψεων των πρωτοπόρων στην κατάταξη, έφερε το όνομα του Kalle
Rovanpera, πρώτο στη Γενική Κατάταξη.

Ήταν η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα και η πιο σκληρή, αλλά αυτό το γνώριζαν όλοι. Οι
διαδρομές του Σαββάτου δε χρειαζόταν ιδιαίτερες συστάσεις: Παύλιανη, Καρούτες,
Ελευθεροχώρι. Τρεις από τις πλέον κλασικές ελληνικές ειδικές διαδρομές,
επαναλαμβανόμενες, αλλού λασπωμένες και αλλού στεγνές, στάθηκαν η αιτία για
αλλεπάλληλα κλαταρίσματα, σπασμένες αναρτήσεις και εναλλαγές στην κορυφή μέχρι και το τέλος του σκέλους μιας αναμφίβολα συναρπαστικής ημέρας.

Κατηγορία Rally1

Με δεδομένη τη βροχόπτωση των τελευταίων ημερών, τα πληρώματα δεν ήξεραν τι
ακριβώς θα αντιμετωπίσουν. Αναμενόμενα η επιλογή ελαστικών αποτέλεσε πονοκέφαλο για όλους. Στο πρώτο πέρασμα ο επικεφαλής της κατάταξης, Thierry Neuville, έδειχνε πως με το Hyundai i20 N Rally1 είχε την κατάλληλη συνταγή για να φτάσει στο τέρμα. Όμως, σχεδόν αναπάντεχα, στο δεύτερο πέρασμα από την ε.δ. Παύλιανη έσπασε η εμπρός δεξιά του ανάρτηση, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1, που ακολουθούσε από χθες στη δεύτερη θέση, πήρε την πρωτοπορία, έχοντας όμως έναν μαινόμενο Kalle Rovanpera να ακολουθεί σε απόσταση βολής. Ενώ όλοι αναμέναμε μια σπουδαία μάχη ανάμεσά τους, στην τελευταία ε.δ. της ημέρας (Ελευθεροχώρι) ο Γάλλος οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε την ανάρτηση του Toyota GR Yaris να καταρρέει, και μαζί της να χάνεται και κάθε ελπίδα του για νίκη.

Σοφά αγωνιζόμενος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ο νεαρός ομόσταβλός του, Kalle
Rovanpera, τέθηκε επικεφαλής, απολαμβάνοντας μάλιστα μια διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο, Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai κατάφερε να μείνει μακριά από κλαταρίσματα και προβλήματα, με τη στρατηγική του να αποδίδει στο τέλος. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση του Elfyn Evans (Toyota GR Yaris Rally1), που έχασε πολύτιμο χρόνο από μηχανικό πρόβλημα -το οποίο επιδιορθώθηκε στο ενδιάμεσο σέρβις-, ενώ είχε και ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην Ε.Δ. 11 – Καρούτες. Σωρεία προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι περισσότεροι οδηγοί είχε ως αποτέλεσμα στην τέταρτη θέση να αναρριχηθεί ο Ott Tanak με το Ford Puma Rally1. Ο Εσθονός, μετά τη χθεσινή καταστροφική ημέρα (δέχθηκε ποινή 3:40 λεπτών λόγω καθυστερημένης άφιξης σε ΣΕΧ, εξαιτίας προβλήματος που αντιμετώπιζε), μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι. Ιδιαίτερα δύσκολη ήταν η μέρα για τον Esapekka Lappi (Hyundai i20 N Rally1), o οποίος έχασε χρόνο λόγω προβλήματος στη μετάδοση, αλλά και για τον Takamoto Katsuta με το τέταρτο GR Yaris, ο οποίος είχε δύο κλαταρίσματα σε μία ειδική!

Κατηγορία WRC2

Ανάλογα εξελίχθηκε η κατάσταση και στο WRC2. Ο Nikola Gryazin (Skoda Fabia RS) τέθηκε νωρίς εκτός από σπασμένη κρεμαγιέρα, ενώ ο Yohan Rossel (Citroen C3) είχε ένα κλατάρισμα και «έπεσε» από την πρώτη θέση στην οποία βρισκόταν. Έτσι, ο Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia RS Rally2, που χθες είχε τρία κλαταρίσματα, έπειτα από μια αντεπίθεση διαρκείας ολοκλήρωσε το σκέλος επικεφαλής της κατηγορίας.

Ωστόσο, τον χωρίζουν μόλις 0,4 δλ. από τον Gus Greensmith με ίδιο αυτοκίνητο, κάτι που σημαίνει πως αύριο αναμένουμε μια σπουδαία μάχη μεταξύ τους. Σημειώνεται, μάλιστα, πως εξετάζεται ο κατ’ εκτίμηση χρόνος που δόθηκε στον Mikkelsen έπειτα από μια μικρή διακοπή στην Ε.Δ. 10 (Παύλιανη 2) και, σε περίπτωση που κριθεί πως ήταν λάθος, επικεφαλής θα περάσει ο Greensmith (θα ανακοινωθεί αργότερα).

Κατηγορία JWRC

Στο JWRC η μάχη του τίτλου παραμένει ανοιχτή και, εκτός απροόπτου, θα κριθεί στην
τελευταία ειδική διαδρομή. Ο Laurent Pellier εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη, με
αποτέλεσμα στην πρώτη θέση να περάσει ο Diego Dominguez. O William Creighton, που συνεχίζει στον αγώνα, παραμένει στο παιχνίδι του τίτλου, με δεδομένο πως οι οδηγοί στο θεσμό κερδίζουν βαθμούς για κάθε ειδική!

Η ελληνική κατάταξη

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις όμως δεν… έδειξε οίκτο ακόμα και στα ελληνικά πληρώματα. Η πιο ηχηρή εγκατάλειψη ήταν αυτή του πρωτοπόρου έως εκείνη τη στιγμή Λάμπρου
Αθανασούλα (Hyundai i20 N Rally2) από έξοδο στη δεύτερη ε.δ. του σκέλους (Καρούτες 1), ενώ στην «πρώτη» Παύλιανη την ίδια τύχη είχε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας με το Volkswagen Polo Rally2, που επανεκκίνησε σήμερα υπό καθεστώς Superally.

Έτσι, στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα βρίσκεται ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Puma Rally1, ενώ δεύτερος ακολουθεί ο Χρυσόστομος Καρέλλης με το Citroen C3 Rally2. Την τριάδα κλείνει ο Νώντας Καρανικόλας με το Ford Fiesta Rally3.

Τέλος, στην κατηγορία RC4, ο Σάββας Λευκαδίτης με το Peugeot 208 Rally4 βρίσκεται στην πρώτη θέση, την ώρα που ο μέχρι χθες επικεφαλής, Πασχάλης Χατζημάρκος, με ίδιο αυτοκίνητο εγκατέλειψε από κιβώτιο.

Η επόμενη ημέρα

Η αυριανή, (Κυριακή 10/9) καταληκτική ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να είναι η μικρότερη σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά, με όσα ήδη έχουν συμβεί, τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί εξασφαλισμένο. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι ένας αγώνας ράλλυ ολοκληρώνεται μόνο στη ράμπα του τερματισμού.

Η γενική κατάταξη

1. (#69) Rovanpera Kalle – Halttunen Jonne (Toyota GR Yaris Rally1) 2:29:40,5
2. (#6) Sordo Dani – Carrera Candido (Hyundai i20 N Rally1) +2:04,4
3. (#33) Evans Elfyn – Martin Scott (Toyota GR Yaris Rally1) +2:09.4
4. (#8) Tanak Ott – Jarveoja Martin (Ford Puma Rally1) +4:49,7
5. (#4) Lappi Esapekka – Ferm Janne (Hyundai i20 N Rally1) +6:16,2
6. (#18) Katsuta Takamoto – Johnston Aaron (Τoyota GR Yaris Rally1) +7:02,2
19. (#9) Serderidis Jourdan – Miclotte F. (Ford Puma Rally1) +20:21,7
22. (#48) Karellis C. – Panagiotounis E. (Citroën C3 Rally2) +26:54

Πηγή

PREVIOUS

Νοσοκομείο Ρόδου: «Δεν πάει άλλο» λένε οι τραυματιοφορείς για τις ελλείψεις προσωπικού

NEXT

Τσακαλώτος: Πολιτειακός και διοικητικός εκφυλισμός, οι εικόνες καταστροφής στη Θεσσαλία
Related Post
Νέα-μέτρα:-Έρχονται-πέντε-φορολογικές-και-λογιστικές-παρεμβάσεις-–-Τι-αλλάζει-από-1η-Ιανουαρίoυ
9 Δεκεμβρίου 2023
Νέα μέτρα: Έρχονται πέντε φορολογικές και λογιστικές παρεμβάσεις – Τι αλλάζει από 1η Ιανουαρίoυ
Μεσολόγγι:-Το-τετράδιο-του-Μπάμπη-οδηγεί-στους-συνεργούς-του-κρεοπώλη-–-Γιατί-ζητήθηκε-η-συνδρομή-του-στρατού
25 Ιανουαρίου 2024
Μεσολόγγι: Το τετράδιο του Μπάμπη οδηγεί στους συνεργούς του κρεοπώλη – Γιατί ζητήθηκε η συνδρομή του στρατού
Μασκ-κατά-Τραμπ-για-το-νέο-φορολογικό:-«Παρανοϊκό-και-καταστροφικό»
29 Ιουνίου 2025
Μασκ κατά Τραμπ για το νέο φορολογικό: «Παρανοϊκό και καταστροφικό»
superman:-Πόσο-woke-είναι-η-νέα-ταινία-του-σούπερ-ήρωα;
11 Ιουλίου 2025
Superman: Πόσο woke είναι η νέα ταινία του σούπερ ήρωα;
Comments are closed.

Follow me on Blogarama

klikTv.gr

Το kliktv.gr δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων web sites και σελίδων στα οποία παραπέμπει μέσω “δεσμών”, hyperlinks ή διαφημιστικών banners. Συνεπώς, για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την επίσκεψη/χρήση τους, ο χρήστης οφείλει να απευθυνθεί απευθείας στα αντίστοιχα web sites και σελίδες, τα οποία και φέρουν ακέραια τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους. Το kliktv.gr σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι ενστερνίζεται ή αποδέχεται το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες των web sites και των σελίδων στα οποία παραπέμπει ή ότι συνδέεται με αυτά κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Διαβάστε περισσότερα στους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ

Contact us: info@kliktv.gr
  • KlikTv
  • Privacy
  • Contact
Contact us: info@kliktv.gr © Copyright 2013-2023 - Kliktv.gr. All Rights Reserved