Από τις 17 Φεβρουαρίου ανοίγει το σύστημα παραγγελιών για τη νέα ναυαρχίδα της Opel, το Insignia Grand Sport. Πρόκειται για ένα από τα πιο ψαγμένα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Το νέο Insignia στη βασική του έκδοση, διαθέτει συστήματα υποστήριξης, όπως Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με ανίχνευση πεζού, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (automatic emergency braking), Προειδοποίηση Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning (LDW), Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης και Ένδειξη Απόστασης από το Προπορευόμενο Όχημα (Following Distance Indication).
Η δεύτερη γενιά Insignia βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική. Ζυγίζει έως 175 kg λιγότερο από το προηγούμενη μοντέλο ως Grand Sport sedan, και μέχρι 200 kg λιγότερο σε έκδοση ευρύχωρου Sports Tourer station wagon. Αυτή η σημαντική μείωση βάρους και το νέο, υψηλής ακρίβειας σύστημα διεύθυνσης ευθύνονται για τη βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά.
Επιπλέον, η νέα ναυαρχίδα της Opel λανσάρει μία ευρεία γκάμα αποδοτικών κινητήρων και κιβωτίων μειωμένων τριβών, σχεδιασμένων για ακόμα καλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Η κατανάλωση των κινητήρων που θα διατίθενται για το Grand Sport (βενζίνης: 1.5 Turbo, diesel: 1.6 CDTI) μειώνεται κατά 3-10% συγκριτικά με τα αντίστοιχα απερχόμενα μοντέλα, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) που προσομοιάζει καλύτερα τις ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης.
Η Opel ήδη ανακοίνωσε το Δεκέμβριο του 2015 ότι θα προσφέρει τιμές κατανάλωσης βασισμένες στον κύκλο οδήγησης WLTP για τα μελλοντικά μοντέλα της. Ο κύκλος WLTP θα είναι υποχρεωτικός από την άνοιξη του 2017, και συγκριτικά με τον ισχύοντα κύκλο NEDC προσομοιάζει πολύ καλύτερα τις πραγματικές οδηγικές συνθήκες.
Κοινοποιήστε: