Μία από τις ξεκάθαρες αδυναμίες που έχουν οι υβριδικές μηχανές των Ferrari, Renault και Honda σε σχέση με αυτή της Mercedes, είναι η έλλειψη ειδικής χαρτογράφησης που δίνει το… κάτι παραπάνω στον ένα γρήγορο γύρο στις κατατακτήριες.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
Αυτό το «μαγικό» κουμπί είναι που κάνει τη διαφορά υπέρ των ασημί βελών τα Σάββατα και στη Renault κάνουν ότι μπορούν για να εξοπλίσουν τις μονάδες τους με αντίστοιχο άσο στο μανίκι, πράγμα που επιβεβαίωσε ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γαλλικής εταιρείας, Cyril Abiteboul.
«Κάνουμε ότι μπορούμε για να έχουμε ανταγωνιστική υβριδική μηχανή την επόμενη αγωνιστική σεζόν. Ή καλύτερα, θεωρούμε πως έχουμε ήδη ανταγωνιστική υβριδική μηχανή στους αγώνες αλλά σίγουρα αυτή υστερεί στις κατατακτήριες. Δεν έχουμε αυτή τη ‘μαγική’ χαρτογράφηση, όμως δουλεύουμε σκληρά σε αυτόν τον τομέα. Του χρόνου η απόδοσή μας θα βελτιωθεί αισθητά, όχι μόνο στο πλαίσιο των κατατακτήριων αλλά και στους αγώνες. Πιστεύω πως θα είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί», είπε ο Γάλλος.
Το 2018 η Renault θα προμηθεύει με υβριδικές μηχανές την εργοστασιακή της ομάδα, τη Red Bull Racing αλλά και τη McLaren.
Κοινοποιήστε: