Η πανέμορφη ανοιχτή C-Class ξεχωρίζει και γοητεύει τόσο ακίνητη όσο και εν κινήσει! Είναι βέβαιο ότι ο σχεδιαστής της Mercedes C Class Coupe Cabriolet είναι Ιταλός – ή έχει ιταλικές ρίζες ή ιταλική ανατροφή. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι έστω και σε συνεργασία με την ομάδα σχεδίασης (η σχεδίαση ενός νέου μοντέλου είναι ομαδική δουλειά) προέκυψε ένα τόσο γοητευτικό αυτοκίνητο με χαρακτήρα και γραμμή μοναδική.
ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ
Σε καμία περίπτωση δεν υπονοούμε ότι τα σχέδια των σύγχρονων Mercedes υστερούν, τουναντίον τα τελευταία χρόνια η γερμανική εταιρεία είναι στα καλύτερά της και όσον αφορά στην εμφάνιση. Η C Class Coupe Cabriolet όμως ξεφεύγει από το απλώς «ωραίο αυτοκίνητο» και αγγίζει το «αναπάντεχο». Απ’ όπου κι αν το κοιτάξεις, σε μαγνητίζει, είτε κλειστό, είτε ανοιχτό. Σπάνια αυτοκίνητο με υφασμάτινη οροφή δείχνει τόσο αρμονικό και κλειστό. Στην εμπρός μάσκα ξεχωρίζει το «συναισθηματικό» δίχτυ της Mercedes, στο πλάι η ροή του κουπέ σχήματος είναι σαγηνευτική, ενώ πίσω ο διαχύτης με τις διπλές εξατμίσεις κάτω από τον προφυλακτήρα δίνει μια νότα δυναμισμού. Κάθεσαι στη θέση του οδηγού, επιλέγεις την όπισθεν και κοιτώντας στον κεντρικό καθρέφτη βλέπεις τις κουκκίδες προειδοποίησης απόστασης να ανάβουν ανάμεσα στα πίσω προσκέφαλα. Οι πίσω θέσεις μπορούν να φιλοξενήσουν δύο ενήλικες χωρίς συμβιβασμούς.
Το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 lt, 156 PS, γνωστό από τις A Class και C Class. Συνδυαζόταν με το νέο κιβώτιο 9G Tronic που έχει 9 σχέσεις και εντυπωσιάζει με την ομαλότητα αλλαγών. Ακόμη κι αν δεν αφήνεις καθόλου γκάζι, η αλλαγή γίνεται χωρίς κανένα σκορτσάρισμα. Αν έχεις επιλέξει τη χαρτογράφηση Comfort και αφήσεις το κιβώτιο να αλλάζει μόνο του, ανεβάζει μέχρι και 9η στα 85 km/h χωρίς να το αντιληφθείς. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε 5 χαρτογραφήσεις: Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Παρότι πρόκειται για αυτοκίνητο βόλτας, στη ρύθμιση Sport+ το πίσω μέρος θα γλιστρήσει λίγο, χωρίς να σε αγχώσει.
Η C Class Coupe Cabriolet μπορεί να οδηγηθεί γρήγορα αν το θες και, προς μεγάλη μας έκπληξη, τα καταφέρνει περίφημα υπό πίεση, όντας άκαμπτη και ουδέτερη. Δεν έχει φτιαχτεί όμως για να γράψει ιστορία στις στροφές, αλλά για να προκαλεί έντονα συναισθήματα σε όσους επιβαίνουν αλλά και σε όσους τη βλέπουν.
Σε μια παραθαλάσσια χώρα όπως η Ελλάδα, με καλό καιρό πάνω από 250 μέρες τον χρόνο, η C Class Coupe Cabriolet βρίσκεται κυριολεκτικά στο στοιχείο της. Μάλιστα για όσους κρυώνουν, υπάρχει ειδικός ανεμοθραύστης που σηκώνεται ηλεκτρικά πίσω από τα πίσω προσκέφαλα (AirCap), αλλά και ειδικός αγωγός ζεστού αέρα στα εμπρός προσκέφαλα (AirScarf) για να σου ζεσταίνει τον αυχένα.
Στο ταξίδι και μέχρι τα 120 km/h με ανοιχτή οροφή και παράθυρα κλειστά, ο αέρας δεν ενοχλεί καθόλου. Μπορείς άνετα να μιλήσεις στη συνεπιβάτισσα ή μέσω ανοιχτής ακρόασης στο κινητό. Με την οροφή κλειστή και σε ταχύτητες αρκετά πάνω από τα νόμιμα όρια, η C Class Coupe Cabriolet έχει λίγο αεροδυναμικό θόρυβο, αποδεκτό για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η οροφή ανοίγει σε 20 sec και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 km/h. Πρόκειται για ένα πραγματικά 4θέσιο cabrio που γοητεύει τον οδηγό και τους επιβαίνοντες.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.595 cc (C180)
Ισχύς: 156 PS/5.300 rpm
Ροπή: 25,5kgm/1.200-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: 9G τronic (ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη)
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 8,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 9,4lt /100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 135 g/km
Βάρος: 1.600 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.686/1.810/1.409 mm
Χώρος αποσκευών: 285-360 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 162 ευρώ
Τιμή: 48.860 ευρώ
Κοινοποιήστε: