Η νέα BMW Σειρά 5 έχει φτιαχτεί για πολλά χιλιόμετρα, ειδικά με τον δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα των 190 PS.
Του Τάκη Πουρναράκη
Αργησε να ανανεωθεί ως μοντέλο, το αποτέλεσμα όμως είναι μοναδικό. Η ολοκαίνουρια Σειρά 5 μοιάζει πολύ με την 7, οδηγικά είναι ίσως η καλύτερη ever, ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού έχει αμέτρητες επιλογές. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας με το πακέτο Professional έφερε δύο οθόνες 10,5 ιντσών πίσω, όπου τα παιδιά ή το αφεντικό μπορούν να δουν το τηλεοπτικό κανάλι της αρέσκειάς τους. Ο ήχος που ακούγεται είναι αυτός της τηλεόρασης, γεγονός βέβαια όχι τόσο ευχάριστο για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Με ντεπόζιτο 66 lt και κατανάλωση κάτω από τα 8 lt/100 km η αυτονομία ξεπερνά εύκολα τα 800 km ειδικά αν ταξιδεύεις.
Η BMW δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένη και με το σύστημα Pilot Assist, το οποίο σε συνδυασμό με την προσαρμοζόμενη διατήρηση ταχύτητας (Adaptive Cruise Control) μειώνει σημαντικά τον φόρτο του οδηγού στο ταξίδι. Το εν λόγω σύστημα διατηρεί απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα και λωρίδα κατεύθυνσης για προεπιλεγμένη ταχύτητα. Το μόνο που ζητά από εσάς είναι να έχετε τα χέρια στο τιμόνι και την προσοχή σας στον δρόμο. Επιπλέον προσφέρεται για να αντιμετωπίσεις το μποτιλιάρισμα. Το αυτόματο 8αρι κιβώτιο, ειδικά στη θέση Comfort, δεν γίνεται καν αντιληπτό όταν αλλάζει σχέσεις.
Αν τώρα θέλετε να κινηθείτε γρήγορα, η 5αρα δεν θα πει «όχι». Με τη χαρτογράφηση στο Sport και ελαστικά Michelin 245/40/19 εμπρός, 275/35/19 πίσω η 520d δεν έρχεται σε δύσκολη θέση σε δημόσιο δρόμο ό,τι κι αν κάνετε. Απολαύσαμε ισορροπία κρατήματος, ακρίβεια τιμονιού στην είσοδο και ουδέτερη συμπεριφορά στην κορυφή της στροφής ένα βράδυ καθημερινής από Ανάβυσσο μέχρι Σούνιο. Φτάνοντας στο Ναό του Ποσειδώνα οι σκέψεις που σε απασχολούν είναι σε τι ποσοστό ενεργητικής τετραδιεύθυνσης οφείλεται η ευελιξία και αν έχεις χρόνο να ξανακάνεις τη διαδρομή. Ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί συμμετέχουν σημαντικά στη μείωση του κύκλου στροφής.
Μετά από ώρες ταξιδιού σε κάθε είδους δρόμου, βγαίνεις ξεκούραστος από την BMW Σειρά 5. Η ηχομόνωση, η παντελής απουσία θορύβων και κραδασμών, η αγχολυτική λειτουργία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης, η πολυτέλεια στο εσωτερικό, η εργονομία, το κορυφαίο σύστημα multimedia και η κοφτερή οδική συμπεριφορά συντελούν στην οδηγική απόλαυση. Η νέα Σειρά 5 είναι ένα ολοκληρωμένο όχημα που σίγουρα στέκεται απέναντι στον ανταγωνισμό, τη Mercedes E-Class και το Volvo S90.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.995cc diesel
Ισχύς: 190 PS/4.000 rpm
Ροπή: 40,8kgm/1.750-2.500rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 235 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,5 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 109gr/km
Βάρος: 1615kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.936/1.868/1.479 mm
Χώρος αποσκευών: 530 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107€
Τιμή: 60.950 ευρώ
Κοινοποιήστε: