Η αισθητική του Golf δεύτερης γενιάς της Volkwagen (1983-1992) διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τη βασική σχεδιαστική φιλοσοφία του Golf πρώτης γενιάς, αλλά πλέον με πιο στρογγυλεμένο ντιζάιν, με αποτέλεσμα να διαθέτει πιο σύγχρονη εμφάνιση και καλύτερη αεροδυναμική από πριν.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Στις χώρες των Ηνωμένων Πολιτειών και τον Καναδά η πρώτη γενιά είχε διατεθεί ως Volkswagen Rabbit. Κατά την ανασχεδίαση του όμως, ο Carl Hahn, πρώην επικεφαλής του τμήματος της Volkswagen Αμερικής, ο οποίος πλέον είχε γίνει πρόεδρος της όλης εταιρείας, αποφάσισε ότι τα ονόματα των μοντέλων της Volkswagen έπρεπε να γίνουν ενιαία διεθνώς. Ο James Fuller, τότε επικεφαλής του τμήματος της Volkswagen Αμερικής, συντάχθηκε με το αίτημα της χρήσης του ονόματος Golf, για να τονιστεί ο τευτονικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα στη δεύτερη γενιά.
Το 1985 κυκλοφόρησε το πρώτο Golf με τετρακίνηση, υπό την ονομασία Golf Country. Ήταν εξοπλισμένο με το ίδιο σύστημα τετρακίνησης Syncro με την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση G60 Limited, η οποία κυκλοφόρησε το 1989 σε περιορισμένο αριθμό με 160 ίππους και με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) για πρώτη φορά σε Golf.
Η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του Golf σταμάτησε στη Γερμανία στα τέλη του 1992, με 6,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα να έχουν παραχθεί.
Κοινοποιήστε: