Στη Rolls-Royce υποστηρίζουν ότι οι πελάτες της εταιρείας δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία σχετικά με την οικονομία καυσίμου, η οποία εκτός από ένα θεωρητικό στοιχείο στις προδιαγραφές δεν τους αφορά περαιτέρω, γι αυτό ίσως τα υβριδικά συστήματα δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ έως τώρα. Τα πράγματα άλλαξαν τελευταία τριγύρω, ωστόσο η φίρμα δεν πιστεύει ότι πρέπει να ακολουθήσει.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Από την άλλη όμως, οι αγοραστές της Ferrari πρέπει να εξοικονομήσουν χρήματα για να γεμίσουν τη LaFerrari; Ή ίσως οι λίγοι ιδιοκτήτες του εξαιρετικού υπέρ-αυτοκινήτου της Porsche, της 918 Spyder; Φυσικά και όχι. Οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι ξένοι για τις βελτιώσεις των επιδόσεων και αυτό είναι κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει τη Rolls-Royce.
Παρόλα αυτά από επίσημα χείλη εντός της μάρκας ειπώθηκε πως η υβριδική τεχνολογία δεν κάνει καλό στο εμπορικό σήμα της Rolls-Royce. «Η μάρκα Rolls-Royce δεν είναι, κατά κάποιο τρόπο, ένα παιχνίδι που μπορεί να μεταλλάσσεται όταν παρουσιάζεται κάποια επαναστατική τεχνολογία», τόνισε ο επικεφαλής Müller-Otvös. «Οι πελάτες μας ότι προτιμούν έχει παρονομαστή την πολυτέλεια, απεχθάνονται τις ατέλειες. Συμβιβασμοί όσον αφορά την τεχνολογία ή τη λειτουργία των προϊόντων μας είναι απαράδεκτοι. Οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο για την εξαιρετικά αξιόπιστη λειτουργία από το πεδίο δοκιμών για τη νέα τεχνολογία», συμπλήρωσε.
Από την άλλη πλευρά, η Rolls-Royce είναι μια πιο παραδοσιακή μάρκα, είναι εκείνη που δεν της αρέσει να βλέπει τα αυτοκίνητά της να κατευθύνονται στο εργαστήριο επισκευών πολύ συχνά. Δεν βοηθά επίσης στην χειροτεχνική εικόνα κατασκευής. Έτσι, είναι λογικό να διατηρείται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρα V12. Ο διευθύνων σύμβουλος παραδέχεται ότι η εταιρεία ενδέχεται να πρέπει να ακολουθήσει την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία στο ηλεκτρικό μονοπάτι μόλις τα πάντα έχουν ρυθμιστεί στο έπακρο. Επίσης, αστειεύτηκε για την αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης, λέγοντας ότι οι πελάτες της Rolls-Royce δεν την χρειάζονται πραγματικά, αφού ήδη έχουν οδηγούς…
Γιατί η Rolls-Royce γυρίζει την πλάτη στην υβριδική τεχνολογία;
Κοινοποιήστε: