Απομένουν… ώρες έως ότου τα 10 μονοθέσια που θα μάχονται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2018 πατήσουν πίστα για τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο πλαίσιο του Grand Prix Αυστραλίας. Όμως ποιες ομάδες θα έχουν άσους στο μανίκι σε σχέση με όσα είδαμε στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης;
TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (Instagram.com/SeitanF1)
Σύμφωνα με το πάντα έγκυρο βρετανικό περιοδικό Autosport, η Scuderia Ferrari προχώρησε σε αναβαθμίσεις στην υβριδική της μηχανή. Αυτές φέρονται να έχουν προσφέρει στις SF71H των Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen, δέκα επιπλέον άλογα!
Αριθμός που ίσως δεν φαντάζει μεγάλος στο πρώτο άκουσμα αλλά στην κούρσα για τον τίτλο, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Άλλωστε μη ξεχνάτε πως η ιταλική ομάδα ήταν ένα «κλικ» πίσω από τη Mercedes πέρυσι σε αυτόν τον τομέα, γι’ αυτό και η προσπάθεια να καλύψει αυτή την υστέρηση έφερε κατά πάσα πιθανότητα τα προβλήματα αξιοπιστίας στην τελική ευθεία της σεζόν.
Θυμίζουμε πως η ομάδα του Μαρανέλο προχώρησε πριν μερικούς μήνες σε αλλαγές στο σχετικό τμήμα, με τον Corrado Iotti να είναι πλέον επικεφαλής για τις υβριδικές μηχανές.
Στόχος της ιταλικής ομάδας είναι φέτος να είναι να αποδίδουν καλύτερα σε στροφές χαμηλών και μεσαίων ταχυτήτων. Ανάμεσα στις κινήσεις που έγιναν φέτος με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, είναι η χρήση υπέρ-τροφοδότη χαμηλότερου βάρους.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί, πως πέραν της απόδοσης, ακόμα μεγαλύτερη σημασία έχει φέτος η αξιοπιστία. Κι αυτό διότι κάθε οδηγός έχει περιθώριο να χρησιμοποιήσει συνολικά τρεις μονάδες, πριν αρχίσουν οι ποινές. Πράγμα που μεταφράζεται σε διάρκεια ζωής επτά Grand Prix για κάθε υβριδική μηχανή!
Κοινοποιήστε: