Το Toyota C-HR TRD, εφοδιάζεται με μια σειρά αξεσουάρ αναβάθμισης που φέρουν το όνομα Toyota Racing Development. Αυτό το δίχρωμο κόκκινο αυτοκίνητο με μαύρη οροφή υιοθετεί ένα πρόσθιο σπόιλερ, πίσω αεροτομή, σπόιλερ στο καπό, αεροδυναμικά βοηθήματα, μαύρες ζάντες 17 ιντσών και πολλά άλλα ενδιαφέροντα.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Το C-HR κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota, Thailand’s Gateway στο Chachoengsao, το οποίο εξάγει το SUV της κατηγορίας Β σε περισσότερες από 100 χώρες. Δύο επιλογές κινητήρα είναι διαθέσιμες εδώ – ένας ατμοσφαιρικός 1,8 λίτρων αλλά και ένα υβριδικό σύνολο με την ίδια χωρητικότητα. Ο κινητήρας 1.8 Dual VVT-i αποδίδει 140 ίππους και 175 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT με επτά εικονικές σχέσεις. Το υβριδικό μοντέλο συνδυάζει έναν κινητήρα 1,8 λίτρων (κύκλος Atkinson 98 PS/142 Nm) με ηλεκτρικό κινητήρα 72 ίππων και 163 Nm ροπής. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 122 ίπποι, αλλά υπάρχει αρκετή ροπή από το μηδέν. Η μπαταρία που τροφοδοτεί τον κινητήρα είναι μια μονάδα υδριδίου νικελίου-μετάλλου (Ni-MH).
Η Toyota έκανε λόγο για κατανάλωση 24,4 km/l και εκπομπές ρύπων CO2 95 g/km. Το υβριδικό σύστημα της Toyota έχει αποσπάσει ήδη τα διαπιστευτήρια του, έτσι ερμηνεύεται η 5ετής εγγύηση για το σύστημα και 10ετής εγγύηση για την μπαταρία. Το 1.8 διαθέτει δυο επίπεδα εξοπλισμού Entry και Mid trim, ενώ το Hybrid έρχεται σε Mid και Hi εκδόσεις. Η βασική έκδοση διαθέτει προβολείς αλογόνου, φώτα οπίσθιου φωτισμού LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, καθίσματα με μαύρο ύφασμα, οθόνη 7 ιντσών, θύρες USB, AUX, Bluetooth και επτά αερόσακους.
Κοινοποιήστε: