Η σειρά DS επεκτείνεται και ομολογουμένως ήταν μια πολύ έξυπνη ιδέα για τα πολυτελή Citroen η οποία βρήκε ανταπόκριση στο ευρύ κοινό και όχι μόνο στο γαλλικό. Μετά λοιπόν τα DS3, DS4 και DS5, ήρθε η ώρα για κάτι ακόμη μεγαλύτερο, επιβλητικό και πολυτελές, το DS7.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Οι άνθρωποι του γαλλικού ομίλου PSA έχουν δηλώσει εδώ και καιρό πως εξελίσσουν το τέταρτο μέλος μιας οικογένειας η οποία τους κάνει περήφανους ως κατασκευαστές. Είναι αλήθεια πως ακόμη και γερμανόφιλοι πελάτες βρίσκουν ελκυστικά τα μοντέλα με τα δυο λατινικά σύμβολα στην ούγια.
Επί του προκειμένου τώρα, το σαγηνευτικό σχεδιαστικά DS7 θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα EMP2 του Group PSA. Κάτι που ερμηνεύεται σε μεγάλο μεταξόνιο και άπλετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.
Το πολλά υποσχόμενο DS7 θα διατεθεί τόσο με έναν diesel κινητήρα 1,5 λίτρων και 130 ίππων, όσο και με ένα υβριδικό σύνολο, όπως επιτάσσουν οι εποχές. Το κερασάκι στην τούρτα σε ότι αφορά τις επιλογές στους κινητήρες θα είναι ένα δίλιτρο σύνολο βενζίνης με ισχύ κάτι περισσότερο από 240 ίππους.
Η γαλλική φίρμα θα το λανσάρει ως ένα εναλλακτικό όχημα ελεύθερου χρόνου, κάτι μεταξύ crossover και SUV με όπλα του την πολυτέλεια, την άνεση, την ισοπεδωτική κύλιση και την αρχοντική υπόσταση.
Κοινοποιήστε: