Σε μία εντυπωσιακή παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε ενώπιων εκλεκτών καλεσμένων που βρέθηκαν στο κέντρο σχεδιασμού στο Ίνγκολσταντ, η Audi πραγματοποίησε τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του νέου A7 Sportback.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
Οι αναγνώστες του NewsAuto είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν LIVE την εκδήλωση, όπου η γερμανική ομάδα παρουσίασε το ανανεωμένο της σπορ κουπέ μοντέλο. Ένα όχημα που όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στην εκδήλωση, συνδυάζει «…τη χωρητικότητα ενός σεντάν, την ευελιξία ενός avant και τη σπορτίφ αίσθηση ενός κουπέ».
Αμέσως μετά την αποκάλυψή του, στη σκηνή ανέβηκε ο επικεφαλής σχεδιαστής του, Marc Lichte, που επιβεβαίωσε το πόσο μεγάλη σχέση έχει σχεδιαστικά το νέο A7 Sportback με το πρωτότυπο Prologue αλλά και πως μαρτυρά τη σχεδιαστική κατεύθυνση που παίρνει πλέον η γερμανική μάρκα. Το χαρακτήρισε «πόρτα προς το μέλλον, προς ένα νέο κεφάλαιο για τη μάρκα».
Μεγάλες επιφάνειες, αθλητικές γραμμές, δυναμισμός είναι μερικά στοιχεία που το διακρίνουν. Το μήκος του είναι 4.969mm, το πλάτος 1.908, το ύψος 1.422 ενώ το μεταξόνιο ορίζεται στα 2.926mm.Η εμπρός γρίλια είναι φαρδύτερη από εκείνη του A8 και βρίσκεται χαμηλότερα. Τα φωτιστικά σώματα είναι λεπτά ενώ οι αεραγωγοί συνεπικουρούν στη σπορ εικόνα. Οι προβολείς προσφέρονται σε τρεις επιλογές, με την κορυφαία να αφορά HD Matrix Led με laser lights. Πατάει σε τροχούς 31 ιντσών, οι αποστάσεις από αυτούς μέχρι τα άκρα του αμαξώματος μικρές ενώ η οροφή χαμηλώνει προσδίδοντας κουπέ εικόνα.
Στο πίσω μέρος υπάρχουν κι άλλες ιδιαιτερότητες, όπως το σπόιλερ που μετά τα 120 km/h επεκτείνεται, τα φωτιστικά σώματα που αποτελούνται από 13 κάθετα τμήματα αλλά και η φωτεινή υπογραφή που τα ενώνει, διέποντας όλο το πλάτος του οχήματος. Το A7 Sportback διατίθεται σε 15 χρωματικές επιλογές, οι 8 εκ των οποίων είναι καινούριες. Όσο για το πακέτο “S-Line”, όπως υποθέτετε προσφέρει ακόμα πιο σπορ εικόνα, με διαφοροποιήσεις στη γρίλια και τους αεραγωγούς, ύπαρξη διαχύτη κ.α.
Το εσωτερικό είναι μοντέρνο, με καθαρές γραμμές και άφθονους χώρους. Συγκεκριμένα, ο μήκος του εσωτερικού έχει αυξηθεί κατά 21mm σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, πράγμα που έχει εξασφαλίσει περισσότερο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Όσο για τον χώρο αποσκευών, ορίζεται στα 535lt (1390 με τα δύο πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα). Η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό ενώ προφανώς χρησιμοποιούνται υψηλής ποιότητας υλικά. Η οθόνη 10.1 ιντσών στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας ενσωματώνει το σύστημα πλοήγησης MMI Navigation plus και όταν απενεργοποιείται σχεδόν εξαφανίζεται. Με την Audi να επενδύει στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών, η τεχνολογική φαρέτρα περιλαμβάνει ακόμα το Virtual Cockpit 12.3 ιντσών, head up display ενώ ο περιστρεφόμενος διακόπτης ελέγχου κεντρικών λειτουργιών και οι υπόλοιποι συμβατικοί διακόπτες, έχουν αντικατασταθεί από δυο touch display. Το πρώτο το αναφέραμε ήδη, το δεύτερο είναι 8.6 ιντσών και από εκεί ο οδηγός έχει πρόσβαση στο σύστημα κλιματισμού, λειτουργίες άνεσης κ.α. Όσο για το σύστημα MMI λειτουργεί και με φωνητικές εντολές ενώ το A7 Sportback παρέχει όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας που είδαμε και στο A8.
Παρούσες είναι και τεχνολογίες ημιαυτόνομης λειτουργίες, όπως τα AI Remote Parking Pilot και AI Remote Garage Pilot που παρκάρουν το αυτοκίνητο για εσάς αλλά… χωρίς εσάς. Ανάλογα τον εξοπλισμό, το νέο A7 Sportback μπορεί να εφοδιαστεί μέχρι και με πέντε σένσορες ραντάρ, πέντε κάμερες, δώδεκα σένσορες με υπέρηχους και laser scanner. Παράλληλα, σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, οι Γερμανοί έχουν τοποθετήσει 39 (!) τα οποία χωρίζονται σε τρία πακέτα: Audi AI parking Package, City Assist Package και Tour Assist Package.
Στο δρόμο ο κάτοχος του νέου Gran Tourismo της μάρκας από το Ίνγκολσταν μπορεί να επιλέξει δυναμική τετραδιεύθυνση (οι πίσω τροχοί μπορεί να γυρίσουν έως και 5 μοίρες), το νέο πρόγραμμα ηλεκτρονικού ελέγχου του σασί (ECP). Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δαγκάνες με αλουμίνιο και δίσκους που φτάνουν σε διάμετρο τα 400mm. Σε ότι αφορά στην ανάρτηση υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές ρυθμίσεις, με δυνατότητα να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος κατά 10mm στην σπορ εκδοχή ή να υπάρξει ενεργό σύστημα αερανάρτησης.
To A7 Sportback θα λανσαριστεί με 3.0lt V6 TFSI κινητήρα απόδοσης 340 αλόγων και 51.0 kgm ροπής. Τα 0-100 έρχονται σε 5.2sec ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 250 km/h. Η βασική έκδοση Audi A7 55 TFSI έχει κατανάλωση 6.8 lt/100 km, με τις εκπομπές ρύπων στα 154 g/km. Συνεργάζεται με 7άρι S-Tronic κιβώτιο και διαθέτει σύστημα τετρακίνησης, που ενεργοποιεί και τον πίσω άξονα όποτε κρίνεται απαραίτητο. Θα ακολουθήσουν 6κύλινδροι και 4κύλινδροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Όλοι με ήπιο υβριδικό σύστημα.
Το Audi A7 Sportback θα κυκλοφορήσει στους γερμανικούς δρόμους στα τέλη Φεβρουαρίου, με τιμή εκκίνησης στην έκδοση 55 TFSI quattro S tronic, τα 67.800 ευρώ.
Κοινοποιήστε: