Στην αλλαγή της επωνυμίας της εταιρείας από Facebook σε Meta προέβη ο CEO, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σε προσπάθεια να αντικατοπτρίζεται καλύτερα το όραμα της εταιρείας μέσω του ονόματός της. Πρόκειται, σύμφωνα με το CNBC, για μία αρκετά «ριψοκίνδυνη» κίνηση για μία εταιρεία της οποίας η αξία ανέρχεται στα 900 δισ. δολάρια και της οποίας τα έσοδα…
The post Απόφαση Ζάκερμπεργκ που θυμίζει… Alphabet appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Απόφαση Ζάκερμπεργκ που θυμίζει… Alphabet
Κοινοποιήστε: