Γεμίζουμε ένα Σαββατοκύριακο με χιλιόμετρα στη σέλα μιας Triumph Tiger 660.
Στους κύκλους των δύο τροχών μιλάμε και ονειρευόμαστε συνέχεια για μοτοσικλέτες, για βόλτες, για ταξίδια, για αγώνες αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Η σκληρή καθημερινότητα μας έχει αναγκάσει να έχουμε ελάχιστη επαφή με την ουσία της μοτοσικλέτας που είναι η ελευθερία και ουσιαστικά είμαστε εγκλωβισμένοι στις αναγκαστικές καθημερινές μικρομετακινήσεις και τίποτα παραπάνω.
Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που δεν απολαμβάνουμε τελικά αυτήν την ελευθερία που προσφέρει η μοτοσικλέτα είναι η επιλογή του κατάλληλου μοντέλου που θα μας επιτρέψει χωρίς δεύτερη σκέψη να ανέβουμε στη σέλα και να φύγουμε… Αυτό κυρίως συμβαίνει διότι κοιτάζουμε να εξυπηρετήσουμε τις καθημερινές μετακινήσεις και βάζουμε σε δεύτερη μοίρα την ευχαρίστηση.
Ο κλήρος έπεσε στον «Τίγρη»
Θέλοντας να αποδείξω στον εαυτό μου ότι τελικά αν έχεις την κατάλληλη μοτοσικλέτα, θα παρασυρθείς πιο εύκολα σε μια εφήμερη απόλαυση, χωρίς απαραίτητα να θυσιάσεις την καθημερινότητά σου, αποφάσισα να κάνω το πείραμα του Σαββατοκύριακου. Τα πράγματα είναι απλά, για ένα Σαββατοκύριακο θα έκανα τα πάντα με την μοτοσικλέτα που θα επέλεγα και όταν λέω τα πάντα εννοώ κάθε τι που μπορεί να καλύψει τις ψυχικές και υλικές ανάγκες κάθε αναβάτη.
Η επιλογή της μοτοσικλέτας ήταν σπαζοκεφαλιά, ωστόσο έχοντας οδηγήσει μεγάλη ποικιλία μοντέλων, έριξα το ζάρι μου στην Triumph Tiger 660. Πρόκειται για μια από τις καλύτερες all-around μοτοσικλέτες με στοιχεία που την τοποθετούν ανάμεσα στις κορυφαίες από όλες τις απόψεις.
Βόλτα εκτός
Ξυπνώντας λοιπόν το πρωί του Σαββάτου και βλέποντας τον γαλανό ουρανό και τον ήλιο να μου κλείνει το μάτι, η πρώτη σκέψη ήταν βόλτα. Κράνος, γάντια, μπουφάν, λεφτά, κλειδί στη μίζα και φύγαμε. Η διαδρομή ήταν ήδη χαραγμένη στο μυαλό και περιλάμβανε Αθήνα, Χαλκίδα και Νότια Εύβοια μέχρι το Αλιβέρι. Αφού το ρεζερβουάρ του Tiger 660 γέμισε με 17 λίτρα καυσίμου τον λόγο πήρε ο αυτοκινητόδρομος. Η βρετανική μοτοσικλέτα δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα να κινηθεί στον ανοιχτό δρόμο με την κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης να είναι πολύ ικανοποιητικά.
Η χαμηλή θέση οδήγησης με την άνετη σέλα, τα αεροδυναμικά πλαϊνά πλαστικά και τη χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα κάνουν τις ταχύτητες της τάξης των 130 χλμ./ώρα παιχνιδάκι. Κανένα ίχνος κραδασμών, καμία ενόχληση και με την κατανάλωση καυσίμου κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα χαλαρώνεις και απολαμβάνεις πάνω από 300 χιλιόμετρα συνεχούς οδήγησης πριν τον επόμενο ανεφοδιασμό.
Χωρίς να το καταλάβεις έχεις αφήσει πίσω σου τον αυτοκινητόδρομο και μπαίνεις στο επαρχιακό δίκτυο. Η άσφαλτος εδώ γίνεται γλιστερή και οι στροφές εναλλάσσονται η μία την άλλη. Η Tiger δείχνει να μην καταλαβαίνει τίποτα προσφέροντας υψηλά επίπεδα πρόσφυσης χάρη στο εξαιρετικό πλαίσιο και τις ποιοτικές αναρτήσεις.
Το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι της Showa μαζί με το μονό αμορτισέρ πίσω προσφέρουν μια εκπληκτική ποιότητα κύλισης και καλή πληροφόρηση που δίνει αυτοπεποίθηση στον αναβάτη να κινηθεί γρήγορα και διασκεδαστικά. Τα φρένα από την άλλη είναι άκρως αποτελεσματικά με καλή αίσθηση στη μανέτα και προοδευτική δύναμη, ικανή να ακινητοποιήσει σταθερά και με ασφάλεια τη μοτοσικλέτα σε κάθε περίπτωση.
Ιδιαίτερα όταν οι στροφές γίνουν πιο κλειστές, η Tiger βάζει στο κάδρο την απίστευτη ευελιξία της. Η μοτοσικλέτα είναι πανεύκολη στις αλλαγές κατεύθυνσης και σου επιτρέπει να κινηθείς σβέλτα χωρίς καν να ιδρώσεις. Όλα γίνονται εύκολα, ευχάριστα και με μεγάλη ασφάλεια, ενώ φτάνεις στον προορισμό σου ατσαλάκωτος. Στάση για καφέ και απολαυστική πίτσα στο La Pinsa του φίλου Γιώργου Μαντάσα και επιστροφή στην Αθήνα, μέσω μεζέδων στην Αμάρυνθο, έχοντας γεμίσει μπαταρίες και αδειάσει το μυαλό.
In between
Η ψυχική γαλήνη που προσφέρει μια ωραία βόλτα την Tiger 660 σου δίνει άλλη ενέργεια να συνεχίσει με τις αναγκαστικές «αγγαρείες» της ημέρας. Μετά λοιπόν την επιστροφή από Αλιβέρι, χωρίς ανάσα τρέχουμε να προλάβουμε ψώνια και υποχρεώσεις.
Κανένα πρόβλημα όμως διότι η ευκολία που προσφέρει η βρετανική μοτοσικλέτα σου λύνει τα χέρια. Παράλληλα, είναι και αρκετά ανθεκτική δίνοντάς σου την αίσθηση ότι δεν θα σε αφήσει στα κρύα του λουτρού όταν την ταλαιπωρήσεις με ψώνια από το Mall, μεταφορά αντικειμένων, μεταφορά φίλων στον σταθμό του Μετρό, κατέβασμα στο κέντρο για ορθοδοντικό και όλα όσα περιλαμβάνει η καθημερινότητα. Όλα άνετα και αγχολυτικά, κανένας δισταγμός και σίγουρα κανένα «άστο μωρέ, θα πάω με το αυτοκίνητο».
Εδώ είναι μάλλον και το μεγάλο μυστικό της Triumph. Έχει δημιουργήσει μια μοτοσικλέτα την οποία θέλεις να οδηγείς, δεν την βαριέσαι και σίγουρα δεν την θεωρείς «βάρος» σε κάθε σου μετακίνηση, είτε αυτή είναι αγγαρεία, είτε είναι μια όμορφη βόλτα.
Βράδυ στην πόλη
Με αφορμή το Dine Athens, το απόγευμα της Κυριακής μας βρήκε να στρογγυλοκαθόμαστε στο μοναδικό Botrini’s του βραβευμένου σεφ. Πιο πριν, είχαμε φορέσει τα καλά μας και αποφασίσαμε ότι η έξοδος θα γίνει με την Tiger, τριγυρνώντας από το μεσημέρι στο κέντρο της πόλης με επισκέψεις σε γκαλερί και δρώμενα. Εκτός από τη δεδομένη ευκολία στο παρκάρισμα και την έγκαιρη προσέλευση σε κάθε προορισμό, παρά την αυξημένη κίνηση, η μοτοσικλέτα της Triumph αποδεικνύεται ιδανικός σύντροφος για κάθε αστική μετακίνηση.
Στην πόλη η Tiger αποδεικνύεται τόσο καλή που εύκολα μπορεί να αντικαταστήσει το εκάστοτε scooter. Η άνετη σέλα και η ξεκούραστη θέση οδήγησης δημιουργούν ένα φιλικό περιβάλλον τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Πολύ σημαντικό στοιχείο στην καθημερινή χρήση της Tiger είναι ο κινητήρας της μοτοσικλέτας. Το τρικύλινδρο σύνολο των 660 κ.εκ. αποδίδει 81 ίππους, αλλά δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία το πόση δύναμη ή ροπή έχει, αλλά ο τρόπος που την περνάει στον πίσω τροχό.
Όλα ξεκινούν από τον χαρακτηριστικό ήχο του κινητήρα, ο οποίος «μιλάει» στον αναβάτη και γίνεται ένα με τον δεξί του καρπό. Το ηλεκτρονικό γκάζι είναι εξαιρετικά ακριβές, η ροπή είναι απλωμένη σε όλη την κλίμακα του στροφομέτρου και κάθε άνοιγμα του γκαζιού μεταφράζεται σε μια γλυκιά επιτάχυνση. Η γραμμική λειτουργία του συνόλου γίνεται αντιληπτή κυρίως στον συνεπιβάτη ο οποίος δεν ταλαιπωρείται στις επιταχύνσεις, ούτε στις αλλαγές ταχυτήτων και παραμένει ήρεμος και σταθερός στη θέση του.
Versatility σημαίνει πολυχρηστικότητα και.. Tiger 660
Έφτασε η Δευτέρα και το πείραμα του Σαββατοκύριακου επιβεβαίωσε τη θεωρεία μου. Δεν χρειάζεται τελικά κάτι περισσότερο από την ιδανική μοτοσικλέτα για να νιώσεις ξανά την ουσία του δικύκλου. Στην περίπτωσή μας δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από μια Triumph Tiger 660 για να κάνεις αυτό που ονειρεύεσαι ότι θα έκανες με τη μοτοσικλέτα σου πριν την αποκτήσεις. Τι είναι αυτό; Να αισθανθείς ότι κάθε φορά που έχεις την ανάγκη να ξεφύγεις, να μπορείς να το κάνεις χωρίς αλλά, μήπως και ίσως… Καβαλάς την Τίγρη σου και έφυγες!
Όλα τα στοιχεία της Triumph Tiger 660 ΕΔΩ.
Τιμή: 9.990 ευρώ.
Πηγή: newsauto.gr
Κοινοποιήστε: