Το Toyota Prius είναι ένα αυτοκίνητο σταθμός στο θέμα της οικολογίας και την οικονομίας. Αν και δεν είναι φτηνό στην απόκτηση του, θεωρητικά ενδέχεται να κάνει απόσβεση το κόστος σε βάθος χρόνου από το λιγότερο καύσιμο που καταναλώνεις. Η ιαπωνική εταιρία θέλει να δώσει επιπλέον κίνητρα στον κόσμο να επιλέξει ένα Prius Prime ή έστω να επιβραβεύσει του ήδη ιδιοκτήτες του, και έτσι τους ανταμείβει με πόντους για την οδήγηση με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα μόνο.
Οι πόντοι αυτοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορές ή και για να πληρώσουν το ηλεκτρικό ρεύμα, αφού η Toyota έχει κάνει την αντίστοιχη σύμβαση με τους 5 μεγαλύτερους παρόχους ρεύματος της Ιαπωνίας. Για την συλλογή των πόντων αυτών μετράει η μεγαλύτερη μεγαλύτερη απόσταση που κάνουν αποκλειστικά με ηλεκτρική κίνηση, αλλά και το πόσο το φορτίζουν στο σπίτι. Τα δεδομένα συλλέγονται από την εταιρία μέσω του συστήματος επικοινωνίας του αυτοκινήτου και αποστέλλονται στις συνεργαζόμενες εταιρείες.
Ο τρόπος αυτός των ανταμοιβών θυμίζει και λίγο παιχνίδι, αφού οι οδηγοί έχουν διάφορες προκλήσεις να αντιμετωπίσουν. Χαρακτηριστικό είναι και το άλλο σύστημα ανταμοιβής της ιαπωνικής εταιρείας που εφάρμοσε πριν λίγους μήνες σε συνεργασία με την αλυσίδα καφετεριών Komeda. Μέσω μιας εφαρμογής το κινητό αντιλαμβανόταν πότε ήταν αφημένο κατά την ώρα της οδήγησης. Αν ο οδηγός συμπλήρωνε κάποια απόσταση χωρίς να ασχοληθεί με το κινητό, τότε κέρδιζε κουπόνια για δωρεάν καφέ. Σύμφωνα με την Toyota η εφαρμογή είχε 37.000 downloads και οι οδηγοί διένυσαν 2,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα χωρίς να ασχοληθούν με το κινητό.
Ενδιαφέρον τώρα έχει να δούμε πόσο επιτυχημένο θα είναι το πρόγραμμα του Prius. Αν τελικά πετύχουν τον σκοπό τους αναμένεται να κυκλοφορήσουν πολύ περισσότερες εφαρμογές ανταμοιβής.
Κοινοποιήστε: