Μάθετε τα πάντα για: ανακαίνιση καταστήματος και διακόσμηση επαγγελματικών χώρων.
Η ανακαίνιση ενός επαγγελματικού χώρου είναι κάτι παραπάνω από μια απλή ανανέωση του χώρου εργασίας σας. Είναι μια επένδυση που σύντομα θα απόδοσει περισσότερα χρήματα από αυτά που ξοδέψατε για να ανακαινίσετε τον επαγγελματικό σας χώρο. Τί πρέπει όμως να προσέξετε για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα;
Γιατί να ανακαινίσω τον επαγγελματικό μου χώρο
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που λειτουργούν ένα χώρο λιανικής γνωρίζουν ότι ενώ τα εμπορικά ακίνητα μπορεί να αγοραστούν και να πουληθούν, η επένδυση που απαιτείται είναι αρκετά σημαντική. Σε αντίθεση με κατοικίες, όπου ο ιδιοκτήτης του κτιρίου θα επισκευάσει σπασμένα υδραυλικά ή εξαρτήματα. Σε ένα κατάστημα όμως οτιδήποτε που πάει στραβά, μπορεί αυτό να καθορίζει αν θα είναι σε κατάσταση λειτουργίας.
Η αναδιαμόρφωση εμπορικών χώρων είναι συνήθως απαραίτητη για να μεταβεί το κατάστημα σε μια κατάσταση που να ικανοποιεί τις ανάγκες της επιχείρησής. Μερικές φορές οι εκμισθωτές θα διαπραγματευθούν μια συμφωνία όπου χειρίζονται μέρος ή το σύνολο του κόστους ανακατασκευής. Ωστόσο, είναι επίσης πιθανό ότι οι δαπάνες για την αναδιαμόρφωση καταλήγουν να είναι η αποκλειστική ευθύνη του ενοικιαστή.
Ενώ η αναδιαμόρφωση περιλαμβάνει πάντα κάποιο χρόνο και χρήμα, επενδύοντας σε καλής ποιότητας υλικά και εξοπλισμό, μπορεί να καταλήξει λίγο πιο ακριβή. Αλλά, να είστε σίγουροι ότι μακροπρόθεσμα θα χαρίσει πολλά στην επιχείριση σας. Για τους εργαζόμενους, που εργάζονται σε ένα μοντέρνο και καλοσχεδιασμένο κατάστημα ενισχύει το ηθικό της ομάδας. Προκαλώντας, έτσι μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε νέους υποψηφίους εργαζόμενους. Η καλή εικόνα του καταστήματος θα βελτιώσει την ποιότητα εργασίας και την διάθεση των πελατών.
Πως γίνεται η ανακαίνιση
Βήμα 1: Καθορίστε τι πρέπει να γίνει
Ενώ η αναδιαμορφώνει μιας ήδη υπάρχουσας ιδιοκτησίας απαιτεί μια συνολική κατεδάφιση, ελέγξτε τις υποδομές και το πλαίσιο του κτιρίου που θα χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε μειώσετε το κόστος ανακατασκευής με τη διατήρηση των υφιστάμενων ηλεκτρικών πινάκων, ειδών υγιεινής, δοκάρια, γραμμές του φυσικού αερίου και γενικότερα θέρμανσης κλπ. παρά την αντικατάστασή τους συνολικά.
Βήμα 2: Επιλέξτε την ομάδα σας
Ένας καλός σύμβουλος και συνεργάτης μπορεί να σας διευκολύνει τη ζωή σε πάρα πολλά θέματα. Συμβουλευτείτε επαγγελματίες που μπορούν να σας συμβουλεύσουν σχετικά με τις τελευταίες τάσεις, προσεγγίσεις και στρατηγικές για τη λιανική ενημέρωση. Βρείτε έναν έγκριτο και αξιόπιστο συνεργείο, για να σας προτείνει το κατάλληλο πακέτο ανακαίνισης.
Το συνεργεία θα πρέπει να είναι σε θέση να σας συμβουλέψει σε όλη τη διαδικασία αναδιαμόρφωσης. Αλλά, και να διασφαλίσει το δικαίωμα των αδειών που υποβάλλονται. Επίσης θα πρέπει να σας εγγυηθεί ότι όλα θα λειτουργίσουν σύμφωνα με τους κωδικούς ασφαλείας και υγείας.
Επιπλέον, δεν πρέπει να φοβόμαστε να ζητήσετε βοήθεια. Η ανακαίνιση είναι ένα δύσκολο έργο που απαιτεί πολλά κινούμενα κομμάτια. Ζητήστε από το συνεργείασας να καταθέσουν τις ιδέες τους σχετικά με τη διάταξη του καταστήματοςκατάστημα και των εμπορευμάτων.
Για αυτό είναι σημαντικό να γνωρίσετε τον κατάλληλο σύμβουλο, και η Recons είναι εδώ να σας σταθεί σε κάθε δύσκολο βήμα της διαδικασίας ανακαίνισης του καταστήματος σας. Για να γνωρίστε βέβαια την αξιόπιστη ομάδα της Recons, και για να οργανώσετε ακριβώς ότι ζητάτε για την επιχείρηση σας στο καλύτερο κόστος, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των κοινωνικών μας δικτύων, ή της σελίδας μας.
Βήμα 3: Καθιερώστε Timeline
Μόλις το συνεργείο καταλήξει τι δουλειές θα κάνει κλπ, αναπτύξτε μαζί ένα χρονοδιάγραμμα και φτιάξτε μαζί το πρόγραμμα. Ένα χρονοδιάγραμμα θα σας καθοδηγήσει επίσης για το πότε θα πρέπει να κλείσετε και να ανοίξετε ξανά το κατάστημά σας.
Βήμα 4: Τοποθέτηση στοιχείων
Που θα τοποθετήσετε τις ταμειακές μηχανές, τα εμπορεύματα κλπ.; Πάρτε κάποιο χρόνο για να αναλύσετε και να φτιάξετε κάθε κίνησή σας. Τι κλίμα θα ευνοήσει τους πελάτες σας να περάσουν περισσότερο χρόνο στο μαγαζί σας;
Θα πρέπει να έχετε ως σκοπό ότι οι πελάτες θα πρέπει να κάνουν τις αγορές τους ευχάριστα και να μην τις θεωρούν απλώς μια αγγαρεία. Στη συνέχεια, καθορίστε πού να τοποθετήσετε διαφορετικά στοιχεία και διακοσμητικά για να δημιουργήσετε μία τέλεια ροή κυκλοφορίας.
Το χρώμα, τα μοτίβα και ο φωτισμός είναι από τα βασικότερα χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα. Συμβουλευτείτε, λοιπόν, αν δεν είστε σίγουροι κάποιον ειδικό.
Διακόσμηση επαγγελματικών χώρων. Τι κερδίζετε;
Είναι πολλά τα ερωτήματα στα οποία πρέπει να απαντήσει ο εκάστοτε επιχειρηματίας πριν από την τελική απόφαση έναρξης της επιχείρησης του. Σίγουρα έχει να αντιμετωπίσει αρκετά θέματα/προβλήματα όταν πρόκειται να δημιουργήσει έναν επαγγελματικό χώρο. Η επιχειρηματική ιδέα, η εικόνα, τα πρότυπα λειτουργίας και η διακόσμηση είναι κομμάτια ενός παζλ τα οποία πρέπει να ταιριάζουν μεταξύ τους συνθέτοντας αυτήν την πολυπόθητη μοναδικότητα για τον κάθε επιχειρηματία.
Οι επιχειρήσεις οι οποίες ξεχωρίζουν είναι διαφορετικές από τα πρώτα τους βήματα και οι διαφορές εντοπίζονται στις λεπτομέρειες. Θυμηθείτε πως υπάρχουν τέσσερα κύρια στοιχεία στην προσπάθεια δημιουργίας ενός επαγγελματικού χώρου. Αυτά είναι το προϊόν ή οι υπηρεσίες, η προβολή του, ο τρόπος σύμφωνα με τον οποίο θα το διαθέσετε στην αγορά και η ποιότητα σε σχέση με την τελική τιμή του.
Για τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και τη διακόσμηση επαγγελματικών χώρων μη συμβιβαστείτε με τίποτα λιγότερο από το αισθητικό αποτέλεσμα. Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για το δικό σας ξεχωριστό κατάστημα ή τη δική σας μοναδική επιχείρηση. Άλλωστε, ζούμε σε μια εποχή ιδιαίτερα ανταγωνιστική, όπου τα πάντα, ακόμη και η διακοσμητική αρχιτεκτονική, χρησιμοποιούνται για να γοητεύσουν και να προσελκύσουν το κοινό.
Η δημιουργία επαγγελματικών χώρων υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προβολή και προώθηση της κάθε ατομικής επιχείρησης ή εταιρείας. Δημιουργήστε χώρους παραγωγικά όμορφους, ώστε τα όνειρα και οι στόχοι των εργαζομένων να μεταμορφώνονται σε εμπνευσμένο περιβάλλον εργασίας και πώλησης. Να θυμάστε ότι η αξία της διακόσμησης φαίνεται στο χρόνο.
The post Ανακαίνιση καταστημάτων: Γιατί και πως πρέπει να γίνει appeared first on RECONS Blog.
Κοινοποιήστε: