Δίνεται πλέον η δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να παρακολουθεί εάν τηρούνται οι κανόνες για τον καθαρισμό οικοπέδων.
Απλοποιείται η διαδικασία αφενός υποβολής αίτησης καθαρισμού οικοπέδων και αφετέρου καταγγελίας για ακαθάριστα, μέσα από τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αλλά και το Εσωτερικών.
Ειδικότερα, η νέα ψηφιακή υπηρεσία θα δίνει τη δυνατότητα στον πολίτη να υποβάλει αίτηση καθαρισμού του οικοπέδου του αλλά και να κάνει καταγγελίες για ακαθάριστα οικόπεδα, ενώ ο δήμος θα καταχωρεί τα στοιχεία από τις αυτοψίες που διενεργεί.
Το βάρος για τον έλεγχο θα έχουν οι Δήμοι. Θα εντοπίζουν ακαθάριστα οικόπεδα και στη συνέχεια μέσω ψηφιακής πλατφόρμας θα μπορούν να διασταυρώνουν εάν οι πολίτες έχουν υποβάλλει δήλωση καθαρισμού και να τους ενημερώσουν για την υποχρέωσή τους να προχωρήσουν σε εργασίες.
Τα πρόστιμα
Σε περίπτωση ψευδούς δήλωσης, οι πολίτες θα έρχονται αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα τα οποία θα ξεκινούν από 1.000 ευρώ, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να αγγίξουν και τις 54.000 ευρώ.
Η νέα υπηρεσία, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το επόμενο διάστημα.
Κοινοποιήστε: