Ο κατήφορος προφανώς δεν έχει τέλος. Όχι δεν αναφερόμαστε στην ελληνική ταινία του παρελθόντος με πρωταγωνίστρια την ελκυστική Ζωή Λάσκαρη, αλλά για το μαύρο χάλι της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Είτε το θέλουμε είτε όχι, πρέπει να πορευτούμε με αυτά τα δεδομένα. Ότι δηλαδή η αγορά αυτοκινήτου θα σέρνεται επί μακρόν χωρίς να μπορεί να σταθεροποιηθεί και να παρουσιάσει την ελπίδα για ανάκαμψη. Άπαξ και η κατανάλωση της ελληνικής κοινωνίας μειώνεται διαρκώς, δεν μπορεί στο αυτοκίνητο να ισχύει κάτι διαφορετικό.
Και πως αλήθεια να μην είναι έτσι, όταν κυριολεκτικά δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει αύριο, σε οικονομικό και πολιτικό επίπεδο, με ασταθής φορολογία, με νόμους και διατάξεις που το βράδυ γράφονται και το πρωί αναιρούνται.
Κάπως έτσι, με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Σεπτέμβριο υπήρξαν μειωμένες κατά -10,3% ως προς το μήνα Σεπτέμβριο του περασμένου έτους.
Το μόνο παρήγορο είναι πως στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2016, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +8,6% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2015, παραμένοντας πάντως -71,1% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009.
Κοινοποιήστε: