Το Facebook επιχειρεί να μπει δυναμικά στο χώρο των αγορών και πωλήσεων αυτοκινήτων μέσω του διαδικτύου και γι’αυτό το λόγο αναβαθμίζει την πλατφόρμα πωλήσεων που διαθέτει ώστε μέσω αυτής να είναι δυνατή η αναζήτηση προϊόντων σε αντιπροσωπίες αλλά και ιδιώτες.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ
Η εταιρία της μεγαλύτερης σήμερα εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησε ήδη την συνεργασία με εξειδικευμένες ιστοσελίδες όπως οι Edmunds, Cars.com, Auction123, CDK Global και Socialdealer προκειμένου να εμπλουτίσει το περιεχόμενο της στον τομέα της αγοράς αυτοκινήτου.
Στην πλατφόρμα θα προστεθούν και νέες λειτουργίες με τις οποίες θα είναι δυνατό το φιλτράρισμα της αναζήτησης με βάση την μάρκα, το μοντέλο, την χρονολογία, τα συνολικά χιλιόμετρα, τον τύπο αμαξώματος κ.τ.λ. Επίσης θα υπάρχει βάση δεδομένων σχετικά με την διαμόρφωση του εύρους τιμών στην αγορά μεταχειρισμένων για κάθε μοντέλο.
Ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί μέσω του Facebook Messenger να επικοινωνεί με την αντιπροσωπία ή τον πωλητή για σχετικές ερωτήσεις ή ακόμα και για κανονίσει ένα test drive.
Ο διευθυντής πωλήσεων του Facebook, Bowen Pan, σημειώνει: «Τα αυτοκίνητα είναι ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα στο κομμάτι των πωλήσεων. Εκατομμύρια άνθρωποι καθημερινά ψάχνουν για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, μηχανές και ανταλλακτικά».
Η νέα λειτουργία του Facebook θα είναι διαθέσιμη στο άμεσο προσεχές διάστημα ξεκινώντας αρχικά από την αμερικάνικη αγορά αν και θεωρείται σχεδόν σίγουρο πως σύντομα θα εξαπλωθεί και στις υπόλοιπες αγορές παγκοσμίως.
Κοινοποιήστε: