Η McLaren δεν απομακρύνει την ιδέα της εξέλιξης ενός hypercar με μηδενικές εκπομπές ρύπων παρακαλώ, αλλά ο δρόμος για να φτάσει μέχρι εκεί είναι σίγουρα πολύ απαιτητικός και η τρέχουσα τεχνολογία των μπαταριών, προς το παρόν δεν βοηθά ιδιαίτερα.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Παρ ‘όλα αυτά, η Woking διαθέτει ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο εκεί έξω, όπως επιβεβαιώθηκε από τον υπεύθυνο εξέλιξης προϊόντος της εταιρείας Dan Parry-Williams. “Έχουμε ένα καθαρό EV και μέρος των λόγων για αυτό είναι να αναρωτηθούμε πώς μπορούμε να προσφέρουμε την εμπλοκή του οδηγού σε έναν ηλεκτρικό κόσμο, σίγουρα υπάρχει ακόμα ένα ταξίδι από εδώ μέχρι εκεί, όσον αφορά τα προϊόντα μας”, πρόσθεσε.
Η McLaren τόνισε πως παρά την επένδυση που έγινε “σε μπαταρίες πυκνότητας ενέργειας και όχι σε πυκνότητα ισχύος”, η σημερινή τεχνολογία παραμένει η μεγαλύτερη πρόκληση για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού οχήματος υψηλής απόδοσης.
“Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να οδηγήσετε στο δρόμο για μισή ώρα, αν αυτό ήταν ένα EV, αυτό το αυτοκίνητο θα είχε πάνω από 500 μίλια ηλεκτρικής εμβέλειας και θα ήταν επίπεδο σαν… τηγανίτα στο τέλος. Οι πραγματικά υψηλές επιδόσεις απαιτείται να είναι συγκλονιστικές, αλλά θα χρειαστεί σύντομα να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες», συνέχισε.
Ως αποτέλεσμα, μια πλήρως ηλεκτρική McLaren βρίσκεται ακόμη κάπου στο μέλλον. Παρ ‘όλα αυτά, η αυτοκινητοβιομηχανία θα ξεκινήσει ηλεκτροκίνητα μοντέλα, σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο «Track 22». Αυτό μάλιστα απαιτεί τα μισά αυτοκίνητα να χρησιμοποιήσουν ένα υβριδικό σύστημα κίνησης έως το 2022.
Κοινοποιήστε: