Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, ερεύνησε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping για την περίοδο του Πάσχα τα τελευταία 2 χρόνια και παρουσιάζει τις μέσες τιμές ανά κατηγορία προϊόντων που προτίμησαν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές μέσω Skroutz Marketplace. Η συγκριτική έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν…
The post Έρευνα Skroutz: Πώς διαμορφώθηκαν οι αγορές των Ελλήνων για την περίοδο του Πάσχα τα τελευταία 2 χρόνια; appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Έρευνα Skroutz: Πώς διαμορφώθηκαν οι αγορές των Ελλήνων για την περίοδο του Πάσχα τα τελευταία 2 χρόνια;
Κοινοποιήστε: