Μια παγκόσμια μελέτη της εταιρείας ασφαλείας Kaspersky στην οποία έλαβαν μέρος περισσότεροι από 15.000 άνθρωποι από 25 χώρες διαπίστωσε πως λίγο λιγότεροι από τους μισούς (47%) χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιστεύουν ότι οι influencers που ακολουθούν τους παρέχουν «διαφυγή από την πραγματικότητα». Παρά τον, σε μεγάλο βαθμό, εικονικό χαρακτήρα αυτών των σχέσεων, πάνω από…
The post Έρευνα Kaspersky – Οι «δυσανάλογες» σχέσεις στα social media κατά την πανδημία appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Έρευνα Kaspersky – Οι «δυσανάλογες» σχέσεις στα social media κατά την πανδημία
Κοινοποιήστε: