Όταν αγοράζουν κρασί, πολλοί άνθρωποι βασίζονται στην ετικέτα για να τους βοηθήσει να κάνουν την επιλογή τους. Τώρα, μια νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Okanagan δείχνει, όπως φαίνεται ότι η ετικέτα μπορεί πραγματικά να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αισθάνονται τις γεύσεις του κρασιού. Σύμφωνα με την έρευνα των μεταπτυχιακών φοιτητών στο […]
The post Έρευνα αναφέρει ότι οι ετικέτες κρασιού μπορεί να επηρεάζουν τα γούστα των οινόφιλων appeared first on Tromaktiko.gr.
Το Διαβάσαμε Έρευνα αναφέρει ότι οι ετικέτες κρασιού μπορεί να επηρεάζουν τα γούστα των οινόφιλων
Κοινοποιήστε: