ΣημανÏική αÏξηÏη ÏÎ·Ï ÏÏήÏÎ·Ï ÏÎ¿Ï Î·Î»ÎµÎºÏÏÎ¿Î½Î¹ÎºÎ¿Ï ÎµÎ¼ÏοÏÎ¯Î¿Ï Î±ÏÏ ÏÎ¿Ï Ï ÎºÎ±ÏαναλÏÏÎÏ, λÏÎ³Ï ÏÎ·Ï ÏÎ±Î½Î´Î·Î¼Î¯Î±Ï ÏÎ¿Ï ÎºÎ¿ÏονοÏοÏ, η οÏοία εκÏιμάÏαι ÏÏι θα ÏÏ Î½ÎµÏιÏθεί Ïε μεγάλο Î²Î±Î¸Î¼Ï ÎºÎ±Î¹ μεÏά Ïην κÏίÏη, καÏαδεικνÏει ÎÏÎµÏ Î½Î± ÏÎ¿Ï ÏÏαγμαÏοÏοίηÏαν Ïο ÎÎÎÎÎ (ÎνÏÏιÏοÏÏο ÎÏÎµÏ Î½Î±Ï ÎιανεμÏοÏÎ¯Î¿Ï ÎαÏαναλÏÏικÏν ÎγαθÏν) και Ïο ÎÏγαÏÏήÏιο ÎλεκÏÏÎ¿Î½Î¹ÎºÎ¿Ï ÎμÏοÏÎ¯Î¿Ï (ELTRUN) ÏÎ¿Ï ÎÎ¹ÎºÎ¿Î½Î¿Î¼Î¹ÎºÎ¿Ï Î Î±Î½ÎµÏιÏÏήμιο ÎθηνÏν με δείγμα 1.050 αÏÏμÏν Ïην ÏεÏίοδο…
The post Ένας στους δύο χρήστες διαδικτύου ψωνίζει από ηλεκτρονικά καταστήματα – Ποιες υπηρεσίες ξεπουλάνε appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Ένας στους δύο χρήστες διαδικτύου ψωνίζει από ηλεκτρονικά καταστήματα – Ποιες υπηρεσίες ξεπουλάνε
Κοινοποιήστε: