Πολλές φορές οδηγώντας υποπίπτουμε εν γνώσει μας σε κάποιες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Αυτό μπορεί να μας φέρει αντιμέτωπους με σοβαρούς κινδύνους και δυσβάσταχτες συνέπειες. Φυσικά τα σφάλματα δε ξεκινούν όταν βρεθούμε στη θέση του οδηγού, είναι διαρκής η παραγωγή τους. Καθημερινά, κάνουμε – συνειδητά ή ασυνείδητα – μερικά λάθη, τα οποία εμείς οι ίδιοι μετέπειτα αναγνωρίζουμε ως «πράξεις βλακείας». Αυτές, όμως, οι «βλακείες» μπορεί να μας στοιχίσουν σε χρήματα, στην υγεία μας, ή ακόμα και στην ίδια μας τη ζωή ή σε εκείνη των άλλων.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Η AXA Ασφαλιστική, θέτοντας διαχρονικά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση της κοινωνίας σε θέματα πρόληψης κινδύνων, συγκέντρωσε αυτές τις μικρές ή μεγάλες «βλακείες» στην ιστοσελίδα asetisvlakeies.gr, με στόχο να μας θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.
Θέλοντας να δώσει ένα πιο χιουμοριστικό και οικείο ύφος στην ανατρεπτική αυτή καμπάνιαενημέρωσης και πρόληψης ατυχημάτων, η ΑΧΑ ένωσε τις δυνάμεις της με τον κορυφαίο, αγαπημένο Έλληνα, κωμικό ηθοποιό, Λευτέρη Ελευθερίου. Ο Λευτέρης, ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, δίνει «ζωή» με τον δικό του μοναδικό τρόπο στις «βλακείες» που κάνουμε καθημερινά εντός κι εκτός σπιτιού: από το να τρώμε ασταμάτητα γλυκά και να καπνίζουμε, μέχρι να ασχολούμαστε με το κινητό ενώ οδηγούμε ή να μην προστατεύουμε τα παιδιά μας στο ίδιο μας το σπίτι.
Οι επισκέπτες του asetisvlakeies.gr, αφού ανακαλύψουν ποιες βλακείες κάνουν οι ίδιοικαθημερινά, μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα πρόληψης και προστασίας, κάνοντας share το περιεχόμενο της ιστοσελίδα και «σώζοντας» με τον τρόπο αυτό τους φίλους τους από λάθη που κάνουν και εκείνοι. Η σημαντική αυτή κίνηση ανταμείβεται με μία σειρά μοναδικών δώρων προστασίας που θα δοθούν κατόπιν κλήρωσης.
H Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της AXA, δήλωσε σχετικά: «Με όχημά μας τη δύναμη και την ομορφιά του χιούμορ, δημιουργήσαμε μία καμπάνια, στόχος της οποίας είναι να θυμίσει πώς μπορούμε να ζούμε με μεγαλύτερη ασφάλεια, αφαιρώντας με χαμόγελο, κάθε κίνδυνο από την καθημερινότητά μας.”
H καμπάνια της ΑΧΑ υλοποιείται με την υποστήριξη του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών «Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς» και «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος», καθώς και του Driving Academy, οι επιστημονικοί συνεργάτες των οποίων διασφάλισαν την ορθότητα και την επιστημονική εγκυρότητα του περιεχομένου που φιλοξενείται στο asetisvlakeies.gr.
Ανακαλύψτε μία προς μία όλες τις «βλακείες» που κάνουμε κατά καιρούς και προσπαθήστε να τις αφήσετε πίσω σας, μια για πάντα!
#AseTisVlakeies
Κοινοποιήστε: