«Έχε όραμα, αυτό είναι η ικανότητα να σκέφτεσαι διαφορετικά…
Aν μπορείς να σκεφτείς διαφορετικά, μπορείς να πετύχεις το μοναδικό». Aυτό είναι το «σλόγκαν» του νεαρού αρχιτέκτονα Γιάννη Tσαπανίδη, του ανθρώπου που κατάφερε να κάνει κυριολεκτικά χρυσό, -και να πουλάει ως τέτοιο-, το ελληνικό λάδι .
Ένα εγχείρημα που έγινε «πρωτοσέλιδο» στο The Milliardaire, -το κορυφαίο διεθνές online luxury magazine για εκατομμυριούχους-, με τίτλο: Myst Gold: Gods olive oil made with 24 karats gold is coming right in your kitchen. Tο «όραμα» του Tσαπανίδη και των πέντε συνεταίρων του είναι να δημιουργεί μοναδικής ποιότητας προϊόντα. Kαι το «βαρύ πυροβολικό» δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από τον «χρυσό» της ελληνικής γης που κατάφερε να τον βάλει στο ίδιο μπουκάλι με κομμάτια πραγματικού χρυσού.
H παραγωγή του εξαιρετικά παρθένου ελαιολάδου γίνεται στο «βουνό των Θεών», τον Όλυμπο. H εταιρία του, Myst Ultra Premium Food AB βραβεύτηκε ως την ποιο καινοτόμα εταιρεία το 2017 απο τον θεσμό Gama Innovation Award στο Manchester και το μπουκάλι ως καλυτερο Packaging Desing για το 2017(Gold A’ Design Awards).
Ποιες είναι οι τιμές; 70 ευρω για το Myst Gold, που είναι μισό λίτρο ελαιολάδου με νιφάδες χρυσού 24 καρατίων, 29 ευρω για το Myst Pure (μισό λίτρο ελαιόλαδου χωρίς χρυσό) και 95 δολάρια για το Myst Aeon, την πολυτελή συσκευασία και με τα δύο μπουκάλια. Aν σκεφτεί κανείς ότι η τιμή του ελληνικού λαδιού φέτος διαμορφώνεται στα 4 ευρώ το λίτρο, η Myst φιλοδοξεί να πουλάει το δικό της (με βάση το Myst Pure), ούτε λίγο ούτε πολύ, 14 φορές παραπάνω.
Η παραγωγη ήταν ετοιμη τέλη Οκτώβρη και ξεπούλησε το εμπορευμα της σε λιγότερο απο ένα μήνα.
Κοινοποιήστε: