Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι αξιωματικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής, κάθε 24ωρο που περνάει, για να μπορέσουν να εντοπίσουν τον μανιακό που επιτίθεται σε οδηγούς ταξί στην περιοχή της Κηφισιάς, πριν προλάβει να χτυπήσει ξανά, καθώς αυτό είναι το κύριο μέλημά τους.
Για τον σκοπό αυτό έχουν επιστρατευτεί ακόμα και μυστικοί αστυνομικοί που κυκλοφορούν στην περιοχή ως οδηγοί ταξί.
Τα υλικά των κλειστών κυκλωμάτων δεν έχουν κάνει μέχρι στιγμής σοφότερους τους αστυνομικούς, κυρίως λόγω της ποιότητας της εικόνας που δεν είναι καλή και στις περισσότερες των περιπτώσεων με το ζόρι διακρίνονται φιγούρες, χωρίς να ξέρει κανείς σίγουρα τι βλέπει, ενώ σε κανένα καρέ δεν έχουν «κλειδώσει» τα ταξί, Skoda Octavia στην πρώτη περίπτωση του 32χρονου τραυματισμένου οδηγού, στις 11 Φεβρουαρίου και Mercedes στην δεύτερη περίπτωση της εν ψυχρώ εκτέλεσης του 52χρονου, τα μεσάνυχτα της 28ης Φεβρουαρίου προς 1η Μαρτίου.
Και οι δύο περιπτώσεις ήταν κούρσες του ενός χιλιομέτρου ή λίγο παραπάνω που κατέληξαν επί της οδού Χαριλάου Τρικούπη με διαφορά 9 τετραγώνων η μία από την άλλη και με αφετηρία στην μία περίπτωση την Νέα Ερυθραία και στην άλλη τα όρια Αμαρουσίου με Κηφισιάς.
Κάτι το οποίο επισημαίνουν υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της Ασφάλειας είναι η σε πρωτοφανή βαθμό συνεργασία του απλού κόσμου με τις Αρχές, για την εξιχνίαση αυτής της υπόθεσης, το οποίο κρίνεται ως ιδιαίτερα καλό για την Αστυνομία, αν και σε αρκετές περιπτώσεις κάποιοι υπερβάλουν και βρίσκουν ευκαιρία ακόμα να υποδείξουν ως υπόπτους γείτονες με τους οποίους έχουν απλά προηγούμενα…
Είναι τεράστιο το υλικό που έως τώρα έχει συλλεχθεί από καταθέσεις οδηγών ταξί της περιοχής για άτομα που θεωρούν ότι προσομοιάζουν στον ύποπτο και είναι πλήθος οι μαρτυρίες, οι τηλεφωνικές καταγγελίες ακόμα και τα e-mails που έχουν καταλήξει στην Αστυνομία, με περιγραφές ατόμων που συγκεντρώνουν τα χαρακτηριστικά του υπόπτου, που αναζητά η Αστυνομία.
Αφού έγινε το σχετικό… ξεσκαρτάρισμα με καταγγελίες που φαντάζουν υπερβολικές ή αναξιόπιστες και αφού κάποιες από αυτές έδειχναν πιο συμπαγείς από άλλες και ταίριαζαν με το ψυχολογικό προφίλ του δράστη, αυτές αποτέλεσαν και τον λόγο σύνταξης μίας λίστας με τους πιθανότερους ως υπόπτους για αυτές τις επιθέσεις.
Αυτή η λίστα στην παρούσα φάση δεν υπερβαίνει τα 10-15 άτομα και έχουν ως πρώτο κοινό, είτε ότι μένουν κοντά στα σημείο που παρελήφθησαν τα ταξί, είτε κοντά στην Χαριλάου Τρικόπη που πραγματοποιήθηκαν οι επιθέσεις και τους οδήγησε ο δράστης, είτε στην ευρύτερη περιοχή των Βορείων Προαστίων.
Κάποιοι από αυτούς έχουν απασχολήσει στο παρελθόν για προστριβές και χειροδικίες σε βάρος οδηγών ταξί, κάποιοι ήταν οι ίδιοι οδηγοί ταξί που έχουν συμπλακεί κατά καιρούς με συναδέλφους τους, κάποιοι άλλοι έχουν εμφανίσει παραβατική και αντικοινωνική συμπεριφορά στην περιοχή ή έχουν στοιχεία παρανοϊκών και κάποιοι έχουν απασχολήσει τις Αρχές για διάφορα αδικήματα.
Ως οδηγοί ταξί κυκλοφορούν αστυνομικοί για να πιάσουν τον εκτελεστή
Κοινοποιήστε: