Δώσε και σε μένα μπάρμπα. Οι εποχές που τα μικρά ευλογούσαν τη βενζίνη πάνε περίπατο. Diesel το νέο ευαγγέλιο, χωρίς πλούσια κοιτάσματα…
Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)
MINI One D: Αν αυτοί είναι μόνο 95 ίπποι, ε τότε εγώ είμαι ο Batman. Όσο ξενέρωτα είναι τα μοτέρ βενζίνης (κούφια από ροπή), τόσο χάρμα αποδεικνύεται ο ροπάτος 1.5 πετρελαίου στο MINI με τα οδικά χαρακτηριστικά από καρτ. Άσε που αν έχεις θάρρος, με 22,5 κιλά ροπής, ξεφτιλίζεις στον επαρχιακό ακόμη και Cayenne! Από 19.361 ευρώ.
Citroen C3 D: Το πολυαναμενόμενο ντίζελ του λαού. Η’ αλλιώς το μελλοντικά μοσχοπουλημένο σαν ζεστό ψωμί πετρελαιοκίνητο C3. Κάτι τα Airbumb περιμετρικά που θυμίζουν Cactus, κάτι τα πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα και μόνο ρεζερβουάρ, κάτι η κομψή σιλουέτα, κάτι η παραδοσιακά καλή τιμή αγοράς της ελληνικής αντιπροσωπείας, να σου το υπολογίσιμο best seller στην ταλαιπωρημένη οικονομικά Ελλάδα.
Renault Clio 1.5 dCi: Απροσδόκητος έρωτας τώρα στα πίσω πίσω. Η Renault το καλό μας το επιφύλασσε για το τέλος. Ένας εκπληκτικός 1500άρης κινητήρας πετρελαίου 90 ίππων, απογειώνει με την ελαστικότητά του το Clio και παράλληλα παρέχει άπλετη…αγκύλωση στον δείκτη καυσίμου. Και σ’ ανώτερα. Ο παλιός είναι αλλιώς τελικά… Από 15.430 ευρώ.
Lancia Ypsilon 1.3 JTD: Μόστρα για περίσσευμα, φινέτσα παραδοσιακά ιταλική παρά το περιορισμένο δέμας, 1300άρης κινητήρας για σεμινάριο καθώς και κάτι ακόμη. Πρώτη φορά θα οδηγείς μικρό Lancia και δεν θα σε αποκαλούν «αδελφή» Τερέζα, στην περίπτωση που δεν ανήκεις στο «ωραίο» και επουδενί αδύνατο φύλο. Έχει πλέον και πέντε πόρτες (οι πίσω με κρυμμένα χερούλια). Από 15.300 ευρώ.
Κοινοποιήστε: