Πέρασαν σχεδόν 18 χρόνια από το Ράλι Κίνας του 1999 και τη νίκη του Didier Auriol, με Corolla WRC. Τώρα είναι ο Jari-Matti Latvala αυτός που οδήγησε ξανά την Toyota στη νίκη σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, με το Yaris WRC!
Ο Φινλανδός πήγε στην τελευταία ημέρα δράσης του δεύτερου φετινού ράλι, με προβάδισμα μόλις 3.8sec από τον δεύτερο Ott Tanak. Όμως ο οδηγός της M-Sport δεν κατάφερε να κινηθεί με το Ford Fiesta WRC το ίδιο γρήγορα στο τελευταίο σκέλος. Έμεινε λοιπόν δεύτερος, με τη διαφορά του από τον Latvala να είναι σχεδόν στο μισό λεπτό. Όμως είναι το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο για τον Εσθονό, που εντυπωσιάζει.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο άλλος οδηγός της M-Sport και παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastien Ogier. Ενώ είχε και αυτός ρεαλιστικές ελπίδες νίκης, ένα λάθος στην πρώτη κιόλας στροφή της ημέρας, τον ανάγκασε να συμβιβαστεί με την τρίτη θέση.
Μάλιστα στη μάχη των πρώην teammates ο Latvala επικράτησε του Ogier και στην Power Stage, με τον Γάλλο να χάνει τα ηνία στη βαθμολογία. Τέταρτος στην τελική κατάταξη και πρώτος εκ των οδηγών της Hyundai ήταν ο Dani Sordo, με τον Craig Breen να τον ακολουθεί στην πρώτη του εμφάνιση με το Citroen C3 WRC.
Νικητής στην κατηγορία WRC2 και ένατος γενικής, ήταν ο τοπικός ήρωας Pontus Tidemand.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
1 | Jari-Matti Latvala, M.Anttila | Toyota | 2h36m03.6s |
2 | Ott Tanak, M.Jarveoja | Ford | 29.2s |
3 | Sebastien Ogier, J.Ingrassia | Ford | 59.5s |
4 | Dani Sordo, M.Marti | Hyundai | 2m11.5s |
5 | Craig Breen, S.Martin | Citroen | 2m51.2s |
6 | Elfyn Evans, D.Barritt | Ford | 5m26.6s |
7 | Hayden Paddon, J.Kennard | Hyundai | 5m31.2s |
8 | Stephane Lefebvre, G.Moreau | Citroen | 7m14.7s |
9 | Pontus Tidemand, J.Andersson | Skoda | 9m11.1s |
10 | Teemu Suninen, M.Markkula | Ford | 10m02.9s |
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ
ps@newsauto.gr
https://www.facebook.com/SeitanF1/
https://www.instagram.com/seitanf1/
https://twitter.com/PanosSeitanidis
https://www.youtube.com/user/panosseitan
Κοινοποιήστε: