10 C
Αθήνα
20 Φεβρουαρίου 2020
Kliktv.gr
Auto-Moto

To GP Ισπανίας από πλευράς ελαστικών

Ένας ακόμα αγώνας του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος αποτελεί παρελθόν, με τα ελαστικά να αποτελούν θέμα συζήτησης σχετικά με το ισπανικό Grand Prix το οποίο κέρδισε ο Lewis Hamilton.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

O οδηγός της Mercedes έκανε μόνο ένα pit stop, αλλάζοντας τη μαλακή γόμα σε μέση, φτάνοντας με αυτή μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Αυτή τη στρατηγική ακολούθησαν και οι Valtteri Bottas και Max Verstappen που τον πλαισίωσαν στο βάθρο.

Είδαμε όμως και τακτικές δυο ακόμη και τριών αλλαγών, κατά τη διάρκεια του αγώνα των 66 γύρων. Οι συνθήκες ήταν άστατες με ήλιο, σταγόνες βροχής και αρκετό αέρα. Κατά συνέπεια ήταν δύσκολο να εκτιμήσεις την κατάσταση της πίστας, καθώς η διαθέσιμη πρόσφυση μεταβάλλονταν. Στη λήξη του αγώνα η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 17 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 26.

pirelli-2018-infographics-spain-review-b640tall

Ο νέος ασφαλτοτάπητας είχε ως αποτέλεσμα η πίστα να γίνει πιο γρήγορη. Οι επικεφαλής της κατάταξης, ήταν μέχρι και τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτεροι ανά γύρο σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς χρόνους. Επίσης ο ταχύτερος γύρος αγώνα βελτιώθηκε σημαντικά. Επιπλέον ήταν ο ταχύτερος αγώνας που έχει γίνει ποτέ στη σημερινή πίστα της Βαρκελώνης.

pirelli-2018-infographics-spain-review-a640tall

O Mario Isola, επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, δήλωσε σχετικά με τον αγώνα της Κυριακής: «Είδαμε διαφορετικές σκέψεις ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες για το αν η τακτική αγώνα έπρεπε να είναι μια ή δυο αλλαγές. Ήταν πολύ δύσκολο να γίνει εκτίμηση για τις συνθήκες στην πίστα από την αρχή του τριημέρου και η βροχή το βράδυ πριν τον αγώνα, δε βοήθησε. Οι γύροι που οριοθέτησε την κούρσα το αυτοκίνητο ασφαλείας, επηρέασαν, καθώς μειώθηκε η φθορά και η θερμική καταπόνηση σε ένα καθοριστικό σημείο του αγώνα.  Όσον αφορά στα ελαστικά δεν είχαμε καθόλου θέματα, κανένα σημάδι θερμικής παραμόρφωσης. Σημειώθηκαν ρεκόρ γύρων και ταχύτεροι γύροι ακόμη και από οδηγούς που χρησιμοποιούσαν για αρκετή απόσταση, ελαστικά μέσης γόμας Συνολικά σε όλες τις θέσεις της κατάταξης, οι διαφορές στο ρυθμό ήταν πολύ μικρές. Τώρα παραμένουμε στη Βαρκελώνη για το πρώτο τεστ εντός σεζόν. Αυτό περιλαμβάνει και δοκιμές εξέλιξης για τα ελαστικά του 2019 με τις McLaren, Force India».

To GP Ισπανίας από πλευράς ελαστικών

Related posts

Ο Vincent Cobée νέος CEO της Citroen

rularulina_xo0ks4zq

Ανανεωμένο Honda Civic 2020

rularulina_xo0ks4zq

Νέο Piaggio Medley

rularulina_xo0ks4zq