Η Renault ξεκίνησε το teasing του A120 Coupe, του πρώτου μοντέλου της Alpine, ώστε αυτό να παρουσιαστεί στις αρχές του 2017. Το συμπαγές σπορ μοντέλο, σύμφωνα με τον CEO της Alpine, Michael van der Sande, οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2017. Η εταιρία ανακοίνωσε πως αρχικά το μοντέλο θα προσφέρεται σε μια περιορισμένη έκδοση 1.955 μονάδων που θα ονομαστεί Premiere Edition και θα είναι διαθέσιμη σε 14 χώρες – Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιαπωνία. Η Alpine ζητά 2.000 ευρώ προκαταβολή από όποιον θέλει να κλείσει ένα από τα 1.955 A120 Premiere Edition.
Το κεντρομήχανο πισωκίνητο μοντέλο που θα προσφέρεται εκτός από coupe, σε roadster και σε μια πιο σκληροπυρηνική coupe έκδοση, θα έχει αιχμηρή σπορ συμπεριφορά, αλλά θα είναι πιο φιλικό στην καθημερινή χρήση από τον ανταγωνισμό. Σχεδιαστικά δεν αναμένεται να διαφέρει ουσιαστικά από το πρωτότυπο Vision που είδαμε τον περασμένο Φεβρουάριο, με τη σύνδεση με την Α110 να είναι παραπάνω από εμφανής.
Η Renault έχει φιλόδοξα πλάνα για τη φίρμα, η οποία καλείται να αναβιώσει τη φήμη που είχε τη δεκαετία του 60. Εκτός απ το ότι θα συνδεθεί το όνομα Alpine με τις αγωνιστικές δραστηριότητες του Γάλλου κατασκευαστή, πιθανολογείται μάλιστα πως η γαλλική εταιρεία έχει στα πλάνα της υβριδικά και SUV μοντέλα που θα φέρουν το όνομα Alpine, αλλά ο Ολλανδός δηλώνει σαφώς πως η επιτυχία του σπορ μοντέλου θα κρίνει την πορεία της φίρμας και το ενδεχόμενο να υπάρξουν νέα μοντέλα. Εξάλλου δήλωσε το αυτονόητο, δεν περιμένουν εκατομμύρια πωλήσεις, αντίθετα η επιτυχία της φίρμας έχει να κάνει με τους στόχους των πωλήσεων (κοντά στις 7.000 μονάδες ετησίως) και με το πώς θα αποδεχθεί το κοινό το νέο μοντέλο.
Η νέα Alpine θα κινείται πιθανότατα από έναν νέο κινητήρα 1,8 λίτρων με τούρμπο και απόδοση γύρω στους 250-300 ίππους και τιμή περί των 55.000 ευρώ. Θα ζυγίζει κοντά στα 1.000 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε λιγότερο από 4,5 δευτερόλεπτα. Θα βρεθεί αντιμέτωπη με την 4C και την Elise και αν κρίνουμε από τη δυναμική των αντιπάλων, τότε το όνομα σίγουρα δεν αρκεί για να καθιερωθεί στη συνείδηση των απανταχού αυτοκινητόφιλων. Από την άλλη οι Γάλλοι “το’χουν” σε θέματα στησίματος και οδηγικής απόλαυσης και με το παραπάνω.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=piST1Gq1atk?feature=oembed&w=696&h=392]
Κοινοποιήστε: