23 July, 2018
Home / Auto-Moto  / To κοινό της F1 στρέφεται στο internet!

To κοινό της F1 στρέφεται στο internet!

Εντυπωσιάζουν πραγματικά τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η F1 όσον αφορά στην αύξηση της απήχησης που έχει το άθλημα στις πλατφόρμες των Social Media.

TAKHΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ


Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες των Social Media για να παρακολουθήσουν τη F1. Ήδη οι επίσημοι λογαριασμοί σε Facebook, Twitter, Instagram και You Tube έχουν φτάσει στα 11.9εκ. χρήστες. Η βελτίωση σε σχέση με το 2016 ήταν 54.9% και αυτό φέρνει τη F1 στην πρώτη θέση ανάμεσα στα σπορ που βελτίωσαν την απήχησή τους το 2017 στα Social Media όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό διάγραμμα.

Αυτή είναι ίσως και η πιο θεαματικά πετυχημένη από τις αλλαγές που έχει προλάβει να κάνει η Liberty Media στους περίπου 18 πλέον μήνες που διαχειρίζεται τις τύχες του σπορ.

Άνοδο παρουσίασε και ο αριθμός των ανθρώπων που παρακολούθησαν F1 μέσω των τηλεοπτικών τους δεκτών το 2017. Η αγωνιστική άνοδος της Ferrari και οι νίκες του Vettel είχαν ως αποτέλεσμα η αύξηση να φτάσει το 19.1% στην Ιταλία, το 13.4% στη Βραζιλία και το 3.9% στην Αγγλία. Η μεγαλύτερη αύξηση κατεγράφη στην Κίνα (42.2). Πρόκειται για μια αγορά που η F1 κάνει βήματα προσπαθώντας να αυξήσει την απήχησή της όπως και η αγορά των ΗΠΑ.

Συνολικά υπολογίζεται ότι παγκοσμίως παρακολούθησαν τα GP 1.4 δις άνθρωποι με την αύξηση να ανέρχεται σε 6.2% σε σχέση με το 2016. Στις 20 χώρες όπου η F1 έχει τη μεγαλύτερη απήχηση ο αντίστοιχος αριθμός είναι 603 εκ. Οι χώρες αυτές με αλφαβητική σειρά είναι: Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, ΗΠΑ, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κίνα, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Φινλανδία.

Επιπλέον 390 εκ. άνθρωποι παρακολούθησαν τα highlights δοκιμών και αγώνα στο facebook. Ταυτόχρονα οι επισκέπτες στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της F1 έφτασαν τα 124 εκ. μοναδικών χρηστών.

Αναφερόμενος στο μέλλον ο διευθυντής εμπορικών δραστηριοτήτων της F1, Sean Bratches τόνισε: «Μας ενθαρρύνει η αύξηση που καταγράφεται στο digital. Πέρυσι επικεντρώσαμε τις προσπάθειές μας να βελτιώσουμε την εμπειρία των φιλάθλων μέσω των πλατφόρμων. Το 2018 οι οπαδοί θα δουν βελτίωση στις υπάρχουσες δυνατότητες αλλά και νέες επικοινωνίες.

10 1d1

To κοινό της F1 στρέφεται στο internet!