Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, όπως προκύπτουν από την δημοφιλή πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν…
The post Skroutz: Αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά κατά την περίοδο του Covid-19 appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Skroutz: Αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά κατά την περίοδο του Covid-19
Κοινοποιήστε: