Η Nissan – επίσημος χορηγός του Champions League – αποκάλυψε ότι το ματς Ρεάλ Μαδρίτης εναντίον Σπόρτινγκ Λισαβόνας ήταν το πιο συναρπαστικό παιχνίδι την εβδομάδα που μας πέρασε, σύμφωνα πάντα με τα επιστημονικά της στοιχεία.
Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)
Η Nissan μέσω ενός εξελιγμένου επιστημονικού τύπου μέτρησης, υπολογίζει τον ενθουσιασμό και το ενδιαφέρον, ενώ η βαθμολογία καταρτίζεται με βάση τα στατιστικά του αγώνα, συμπεριλαμβανομένων, των γκολ που σημειώθηκαν ποιος σκόραρε, η συμμετοχή παικτών αστέρων, και πολλά άλλα ενδιαφέροντα από το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Πραγματικά κρίμα, που εφέτος δεν έχουμε ελληνικό εκπρόσωπο στην μεγάλη διασυλλογική διοργάνωση.
Κοινοποιήστε: