20.2 C
Αθήνα
22 Σεπτεμβρίου 2020
Kliktv.gr
Τεχνολογια

Mastercard: Οι συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

mastercard-

Νέα έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι «συναισθηματικές» αγορές αναπτύσσονται 5 φορές ταχύτερα από τη παγκόσμια οικονομία, καθώς ο τζίρος των συναλλαγών κατά τη περίοδο της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, αυξήθηκε κατά 17% σε σχέση με το 2017. Ο ετήσιος δείκτης «Mastercard Love Index» συλλέγει στοιχεία συναλλαγών σε περισσότερες από 53 χώρες, ανάμεσα στις οποίες…

The post Mastercard: Οι συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου appeared first on Fibernews.

Το Διαβάσαμε Mastercard: Οι συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Related posts

Νέα σύσταση της ΕΕ για της υποδομές υψηλής χωρητικότητας

rularulina_xo0ks4zq

Η Vodafone στηρίζει τους συνδρομητές της σε Ιόνιο και Κεντρική Ελλάδα

rularulina_xo0ks4zq

Δωρεάν επικοινωνία από τη WIND σε Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Ιθάκη και Καρδίτσα

rularulina_xo0ks4zq