Τη δεύτερη μέρα της δημοσιογραφικής παρουσίασης του νέου πολυμορφικού της Renault την αφιερώσαμε στο Grand Scenic, το οποίο με μήκος στα 4,63 m μπορεί να προσφέρει είτε έναν αχανή χώρο αποσκευών είτε επταθέσιο εσωτερικό. Το οδηγήσαμε με το δυνατό πετρελαιοκινητήρα 1.6 dCi, ισχύος 160 ίππων και ροπής 38,7 kgm.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΜΠΟΡΝΤΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ
Μπορεί η σιλουέτα του Grand Scenic να μην είναι τόσο γοητευτική όσο του Scenic – λόγω του επέκτασης του αμαξώματος μετά την τρίτη κολώνα – όμως το κοινό στο οποίο απευθύνεται η Renault θα το λατρέψει. Ποιοι είναι οι υποψήφιοι αγοραστές; Μα οικογενειάρχες που είτε έχουν μεγάλες μεταφορικές ανάγκες είτε έχουν πολλά παιδιά. Α, και αυτοί που κουβαλάνε την πεθερά και τη βάζουν στην τελευταία σειρά καθισμάτων, για να μην ακούνε τη μουρμούρα.
Ο πιο δυνατός 1.6 dCi συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, με 6 σχέσεις. Η συνεργασία τους μας άφησε άριστες εντυπώσεις. Αφενός ο κινητήρας είναι δυνατός και με μεγάλα αποθέματα ροπής, αφετέρου το αυτόματο σύστημα μετάδοσης κάνει εξαιρετική δουλειά. Τόσο μέσα στην πόλη, στο συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, όσο και σε επαρχιακούς δρόμους αλλά και τον αυτοκινητόδρομο, όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Grand Scenic. Κατά τα λοιπά, η ποιότητα κύλισης και η άνεση από την ανάρτηση είναι στα ίδια επίπεδα με αυτή του Scenic (διαβάστε ΕΔΩ τις πρώτες εντυπώσεις).
Αν επιλέξετε το 5θέσιο Grand Scenic θα έχετε τεράστιο χώρο αποσκευών, ανάλογο αυτού ενός μεγάλου station wagon (765 lt). Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα στο 7θέσιο μοντέλο, ο διαθέσιμος χώρος περιορίζεται στα 596 lt. Και βέβαια υπάρχει πλήθος αποθηκευτικών χώρων στην καμπίνα των επιβατών, συνολικού όγκου 63 lt.
Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών (λειτουργεί σε ταχύτητες από 7 έως 60 km/h). Γεγονός που χάρισε στο μοντέλο της Renault πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP.
Κοινοποιήστε: