Αν ψάχνετε για το πιο αποδοτικό και συνάμα οικονομικό σε λειτουργία Jeep Wrangler νέας γενιάς, τότε θα πρέπει να επιλέξετε αυτό με τον σύγχρονο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων. Δίθυρο ή τετράθυρο, η εταιρία καυχιέται πως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις χωρίς να είσαι μόνιμος κάτοικος σε πρατήριο καυσίμου.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Όλα τα πράγματα όμως νομοτελειακά στη ζωή διαθέτουν δυο όψεις. Αφενός το Wrangler με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι ακριβότερο στην άλλη όχθη του Ατλαντικού από τις υπόλοιπες εκδόσεις του, αφετέρου, ο κινητήρας αυτός απαιτεί ακριβότερα και πιο ποιοτικά καύσιμα που μπορούν εύκολα να εξαϋλώσουν την όποια μέχρι πρότινος σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας δίνει στους ιδιοκτήτες της Wrangler περισσότερη ροπή και περισσότερη ιπποδύναμη. Ο 4κύλινδρος κινητήρας παράγει 268 ίππους ενώ ο V6 285 ίππους. Επίσης, ο V6 είναι ο μοναδικός κινητήρας που μπορεί να εφοδιαστεί με χειροκίνητο ή εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το 8άρι κιβώτιο είναι το μόνο που διατίθεται με τον κινητήρα 2.0 λίτρων.
Το Jeep Wrangler παραμένει ένα δημοφιλές SUV για off-road περιπέτειες παρότι δεν ενθουσιάζει στο δρόμο. Η νέα γενιά έχει υποστεί μια σειρά από βελτιώσεις εντός και εκτός συγκριτικά με τον προκάτοχό του, με την οικονομία καυσίμου να είναι μόνο μία από αυτές τις βελτιώσεις. Η επιπλέον ροπή σίγουρα θα γοητεύσει την φαντασία κάποιων πιστών, όσο και αν το αντίπαλο δέος του συμβατικού V6 υιοθετεί διαφορετική άποψη…
Κοινοποιήστε: