27.3 C
Αθήνα
9 Αυγούστου 2020
Kliktv.gr
Auto-Moto

GP Ιαπωνίας 2016, FP1: Ξεκίνημα με Rosberg

nico-rosberg

Με κεκτημένη ταχύτητα από τη Μαλαισία φαίνεται πως συνεχίζει ο Nico Rosberg, καθώς ήταν ο μεγάλος κερδισμένος στο προηγούμενο Grand Prix. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ξεκίνησε με το δεξί το 3ήμερο στη Suzuka, γράφοντας το ταχύτερο πέρασμα. Ο Lewis Hamilton ακολούθησε στη δεύτερη θέση, με τον Πρωταθλητή να είναι 2 δέκατα πιο αργός.

Στην τρίτη θέση βλέπουμε τον Sebastian Vettel, μπροστά από τους Kimi Raikkonen, Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Fernando Alonso και Valtteri Bottas. Βέβαια, η Red Bull επιδόθηκε περισσότερο σε δοκιμές, επομένως δεν ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα για γρήγορα περάσματα. Ας δούμε τα σημαντικότερα από τα 90 λεπτά του FP1:

Οι συνθήκες ήταν πολύ καλές, με την ηλιοφάνεια να επικρατεί και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 21°C στον αέρα και τους 30°C στην άσφαλτο. Στα πρώτα λεπτά, είχαμε το installation lap, προκειμένου να ελεγχθούν τα συστήματα των μονοθεσίων και οι οδηγοί να πάρουν μια πρώτη γεύση από την πίστα. Η RB12 του Ricciardo είχε μεγάλες συσκευές μέτρησης μπροστά από τα sidepods, ώστε να ληφθούν δεδομένα για τους μηχανικούς.

Ο πρώτος χρονομετρημένος γύρος σημειώθηκε από τον Perez, 15 λεπτά από το ξεκίνημα. Ο χρόνος του Μεξικανού ήταν 1:34.9, με τα μαλακά ελαστικά, τη στιγμή που κι άλλοι οδηγοί έβγαιναν στην πίστα για να ξεκινήσουν τα προγράμματά τους. Ο Perez παρέμενε με διαφορά ο ταχύτερος, αφού ο επόμενος στην κατάταξη ήταν ο Alonso, όντας 1,2 δευτερόλεπτα πιο αργός.

Στα 23 λεπτά από το ξεκίνημα, ο Alonso πίεζε για έναν καλύτερο χρόνο, αλλά έχασε το πίσω μέρος στην είσοδο της Spoon, με αποτέλεσμα να χτυπήσει το πίσω μέρος και να πληγώσει το δεξί endplate της πίσω αεροτομής. Ο Ισπανός γύρισε στο γκαράζ της McLaren, ώστε να επισκευαστούν οι ζημιές, όσο ο Raikkonen περνούσε στην πρώτη θέση, με το 1:34.7.

Λίγο πριν από το πρώτο μισάωρο, ήταν η ώρα για τις Mercedes. Από τις τελευταίες θέσεις, ο Rosberg έγραψε 1:33.7 με τα μαλακά και πήρε την πρώτη θέση, για ακολουθήσει ο Hamilton στη δεύτερη θέση, όντας 2 δέκατα πιο αργός. Ο Raikkonen προσπάθησε να πλησιάσει, βελτιώνοντας κατά 1 δέκατο, αλλά και πάλι ήταν 8,5 δέκατα πίσω από την κορυφή.

Ο Vettel μετακινήθηκε στην 3η θέση, απέχοντας 4 δέκατα από τον Hamilton, με τον Βρετανό να κάνει παράπονα για έλλειψη δύναμης. Ο Perez έτρεχε με την Halo προστασία και προσπάθησε να κινηθεί γρήγορα, προκειμένου να πάρει δεδομένα σε πραγματικές συνθήκες. Ο Μεξικανός συνάντησε αρκετή κίνηση και παρέμεινε στην 5η θέση, όντας φανερά πιο αργός από την καλύτερή του επίδοση, συγκεκριμένα κατά 2,5 δευτερόλεπτα.

Ο Hamilton συνέχιζε να είναι πιο αργός και ο Verstappen έκανε παράπονα για προβλήματα στα κατεβάσματα, όπου η αίσθηση ήταν κακή, γεγονός που επηρεάζει αρνητικά τη συμπεριφορά του μονοθεσίου στις ζώνες φρεναρίσματος. Η δράση είχε μειωθεί σημαντικά όσο πλησιάζαμε στα μισά της περιόδου, με την πίστα να μένει άδεια στα 50 λεπτά για το τέλος.

Έπρεπε να περάσουν 8 λεπτά για να βγει ξανά μονοθέσιο στην πίστα. Ήταν ο Magnussen που έκανε την αρχή, αλλά γρήγορα τον ακολούθησαν κι άλλοι οδηγοί. Η RB12 του Verstappen είχε μπογιά πίσω από την εμπρός αεροτομή, ενώ ο Raikkonen ανέβηκε από την 6η στην 2η θέση, για μόλις 66 χιλιοστά από τον Rosberg, που παρέμενε στην κορυφή.

Έχοντας μπει στο τελευταίο μισάωρο, οι χρόνοι κατέβαιναν σημαντικά, με τον Vettel να σημειώνει το 1:33.5 και να παίρνει την πρώτη θέση, για να ακολουθήσει ο Rosberg, γράφοντας την ταχύτερη επίδοση σε όλα τα κομμάτια, έτσι σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:32.4, φορώντας φυσικά τα μαλακά ελαστικά. Ο Ricciardo ανέβηκε 5ος, μα ο Αυστραλός απείχε 1,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή.

Ο Hamilton επιδίωκε την απάντηση, ωστόσο ήταν ξανά 2 δέκατα πιο αργός από τον Rosberg. Ακόμα μία έξοδος, αυτή τη φορά από τον Grosjean. Ο Γάλλος έχασε το φρενάρισμα στη δεύτερη Degner, χτυπώντας ελαφρά πάνω στα προστατευτικά. Αποτέλεσμα ήταν να τραυματίσει την εμπρός αεροτομή, αλλά κατάφερε εύκολα να επιστρέψει στο γκαράζ της αμερικανικής ομάδας.

Στην αρχή του τελευταίου 20λεπτου, λίγα μονοθέσια βρισκόταν έξω, δίχως να βλέπουμε βελτίωση των χρόνων. Μάλιστα, ο Kvyat έβαλε τα σκληρά ελαστικά, ώστε να κάνει τα αξιολογήσει, με πολύ καύσιμο στην STR11, σε μια φανερή μικρή προσομοίωση αγώνα. Και ο Rosberg εγκατέλειψε το γκαράζ του, πατώντας στη μαλακή γόμα, όμως ο Γερμανός είχε πολύ καύσιμο στην W07.

Στα τελευταία 10 λεπτά, σχεδόν όλοι οι οδηγοί ήταν με μπόλικο καύσιμο στην πίστα. Ο Palmer δεν ήταν μέσα σε αυτούς, μιας και οι μηχανικοί του εντόπισαν ένα ηλεκτρικό πρόβλημα στην RS16. Η καρώ σημαία έπεσε χωρίς να γίνει κάτι αξιόλογο.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 08:00 ώρα Ελλάδας.

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 6 Nico Rosberg Mercedes 1:32.431 24
2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:32.646 +0.215s 21
3 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:33.525 +1.094s 19
4 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:33.817 +1.386s 17
5 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:34.112 +1.681s 23
6 33 Max Verstappen Red Bull 1:34.379 +1.948s 26
7 27 Nico Hulkenberg Force India 1:34.530 +2.099s 28
8 11 Sergio Perez Force India 1:34.767 +2.336s 30
9 14 Fernando Alonso McLaren 1:35.003 +2.572s 10
10 77 Valtteri Bottas Williams 1:35.381 +2.950s 31
11 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:35.446 +3.015s 23
12 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:35.672 +3.241s 27
13 22 Jenson Button McLaren 1:35.677 +3.246s 24
14 8 Romain Grosjean Haas 1:35.688 +3.257s 17
15 12 Felipe Nasr Sauber 1:35.967 +3.536s 15
16 19 Felipe Massa Williams 1:36.169 +3.738s 23
17 21 Esteban Gutierrez Haas 1:36.219 +3.788s 21
18 9 Marcus Ericsson Sauber 1:36.294 +3.863s 19
19 20 Kevin Magnussen Renault 1:36.822 +4.391s 30
20 31 Esteban Ocon Manor 1:37.797 +5.366s 29
21 94 Pascal Wehrlein Manor 1:37.966 +5.535s 24
22 30 Jolyon Palmer Renault 1:37.992 +5.561s 13

GP Ιαπωνίας 2016, FP1: Ξεκίνημα με Rosberg

Related posts

Τρία βραβεία Red Dot για τη Honda

rularulina_xo0ks4zq

Ανάκληση Μοτοσυκλετών KTM 790 Adventure

rularulina_xo0ks4zq

Η FCA στη μάχη κατά του κορωνοϊού

rularulina_xo0ks4zq

Ο παρών ιστότοπος κάνει χρήση cookies για την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας περιήγησης. Δέχομαι Όροι Χρήσης

Privacy & Cookies Policy