Σε μία ημέρα δοκιμών γεμάτη απρόοπτα για τους περισσότερους συμμετέχοντες, ο Valtteri Bottas τοποθέτησε τη Mercedes AMG ξανά στην κορυφή της κατάταξης. Από κοντά η Ferrari ενώ η McLaren είχε την καλύτερή της ημέρα φέτος!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis, ps@newsauto.gr)
Ας τα δούμε αναλυτικά. Ο Bottas εκτός από τον καλύτερο χρόνο (1.31.280), «έγραψε» και τους περισσότερους γύρους αφού σταμάτησε στους 143! Κι αυτό παρότι προκάλεσε καθεστώς κόκκινης σημαίας λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα, όταν η W8 EQ Power+ ακινητοποιήθηκε στην άκρη της πίστας.
Γενικά όμως, ο Φινλανδός είχε καλύτερη ημέρα από τον Sebastian Vettel που ήταν σχεδόν τρία δευτερόλεπτα πίσω του σε απόλυτη επίδοση αλλά… είχε πολύ περισσότερα προβλήματα. Αρχικά με μία διαρροή στα υδραυλικά της SF70H και στη συνέχεια με ένα πρόβλημα στην τηλεμετρία.
Το Top3 συμπλήρωσε η Toro Rosso STR13 του Carlos Sainz που μοιράστηκε το πρόγραμμα της ημέρας με τον Daniil Kvyat ενώ η πραγματική αποκάλυψη ήταν η McLaren! Στην τελευταία ημέρα δράσης στο Μπαχρέιν, ο Stoffel Vandoorne όχι μόνο σημείωσε την τέταρτη καλύτερη επίδοση αλλά είχε και μία ημέρα χωρίς προβλήματα! Συμπλήρωσε 81 γύρους στο σιρκουί του Σακχίρ, επίδοση που ισοδυναμεί με ενάμιση Grand Prix. Πολύ περισσότερο δηλαδή απ’ ότι έκαναν και οι δύο MCL32 την περασμένη Κυριακή.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι | |
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:31.280 | 143 | |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:31.574 | 0.294 | 64 |
3 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1:31.884 | 0.604 | 68 |
4 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:32.108 | 0.828 | 81 |
5 | Kevin Magnussen | Haas | 1:32.120 | 0.840 | 88 |
6 | Esteban Ocon | Force India | 1:32.142 | 0.862 | 85 |
7 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1:32.213 | 0.933 | 60 |
8 | Gary Paffett | Williams | 1:32.253 | 0.973 | 61 |
9 | Sergey Sirotkin | Renault | 1:32.287 | 1.007 | 126 |
10 | Pierre Gasly | Red Bull | 1:32.568 | 1.288 | 65 |
11 | Pascal Wehrlein | Sauber | 1:34.462 | 3.182 | 91 |
12 | Sergio Perez | Force India | 1:35.015 | 3.735 | 70 |
Κοινοποιήστε: